Spring naar bijdragen

Ziggo

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ziggo is een gloednieuwe kabelaanbieder voor televisie,internet en telefonie.

@Home, Multikabel en Casema gaan door als Ziggo. Ze bundelen zich.

Weten jullie meer over de kwaliteit van het netwerk en/of hebben jullie ervaringen?

#JOEPIE#

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 354
  • Reacties 9
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  

Ik heb wel Casema.. Het valt mee kwa snelheid maar ik heb telefonie en internet in één. De kwaliteit van Casema is bij mij niet zo hoog want soms valt het uit voor een paar minuten en daarna doet het weer super..  :peace:

PS: Ik haal met torrent 200 kb  :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

ik ben er zeer tevreden mee. de snelheid is goed verbinding is goed ligt er hier bijna nooit meer uit en als het er uit ligt is het voor onderhoud.

PS: ik haal met torrent 1.8mb  ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  1157
  • Waardering:   9
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  

same here als bij kaasbroodje, ik haal 1.5 MB/s met nieuwsgroepen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 9
  • 1.2k

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Ja dat is zeker relaxt maar hebben jullie ook bellen erbij of niet ?

Maar Ziggo hea.. heeft iemand daar iets over gelezen ?

Mijn vader zei het ook al.

Ik hoop dat ik dan ook 1 mb haal als Ziggo komt ! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

wij hebben alles in 1 tv, radio, telefoon en internet (16mb down 3mb up) voor iets van 64 euro in de maand

http://www.ziggo.nl/producten/alles-in-1/extra

heb er niks over gelezen maar als je iets wil weten kan je het gewoon vragen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  2568
  • Waardering:   1
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Sinds de reclame spotje ben ik erin gaan verdiepen (ik dacht eerst wtf is dat).

Toen kwam ik erachter @Home, Multikabel en Casema samen door gingen als Ziggo.

Ik heb op fora weinig klachten hierover gehoord (natuurlijk zijn er altijd wel klachten) maar hier viel het reuzen mee, ik gebruik zelf overigens XMS (wat bij mij naar wens verloopt).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.6k

• Actief:  

Oke, bedankt voor jullie reacties.

Nu gaan wij nog niet overstappen want na ongeveer 1 jaar of minder gaan we verhuizen en dan wil mijn vader dat misschien wel doen. We hebben nu geen alles in 1 pakket.

TV= CanalDigitaal

Telefoon= KPN  :o

Internet= Planet Internet

Hier kan nu wel een slotje op.

#JOEPE#

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 354
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25038
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik ben ook al een aantal jaar lid van multikabel, ( hiervoor quicknet en sonera ) maar Ziggo blijkt een beetje start problemen te hebben kwa helpdesk.

Hier kan je de gebruikers groep vinden voor alle ziggo gebruikers:

http://ziggo-gebruikers.nl/

ZIGGO Slechte start:

De start van kabelgigant Ziggo verloopt verre van vlekkeloos. De "kleine aanloop problemen" die direct na de start van Ziggo op 19 mei 2008 te merken waren, lijken uit te groeien tot een chaos.  De meeste klanten zullen er niet veel van merken, maar klanten waar iets niet helemaal in orde is laten hele andere geluiden horen.  Wanneer men probeert contact te leggen met klantenservice of helpdesk is de wachttijd regelmatig meer dan 30 minuten. Vaak kan een klant als eenmaal contact met de klantenservice gelegd is niet verder geholpen worden omdat de systemen nog niet allemaal goed werken.  Ziggo maakt echter geen enkele melding van de problemen of lange wachttijden, niet op de website en niet via een boodschap die bellers direct zouden kunnen beluisteren als ze bellen.  De grootste problemen op dit moment zijn:

* Onbereikbaarheid of lange wachttijden bij de helpdesk, vaak 30 minuten of meer

* Op ingevulde formulieren op de ziggo-website komt na de automatische-bevestiging geen antwoord meer.

* Geen goed antwoord van de helpdesk, de systemen werken niet altijd goed waardoor klanten niet geholpen kunnen worden

* Aan de nieuwe website van Ziggo wordt al 2 weken gewerkt om de klanten de gelegenheid te geven om hun gegevens te kunnen bewerken, facturen te kunnen bekijken, email-instellingen te kunnen wijzigen.  Dit werkt nog steeds niet goed.

* Veel klanten kunnen op de Ziggo Website hun gegevens niet wijzigen omdat de postcode-koppeling niet goed is, sommige bestaande klanten zien dat op hun adres geen produkten van ziggo leverbaar zijn en kunnen daarom niets wijzigen.  Ook kunnen nieuwe klanten met zo'n postcode zich ook niet aanmelden.

* De telefoon-factuur van ex-Multikabel abonnees blijkt niet te kloppen, er worden bedragen voor gesprekken tussen Ziggo-abonnees onderling in rekening gebracht die eigenlijk gratis zouden moeten zijn,  ook blijkt dat onderlinge gesprekken soms als normale regionale gesprekken berekend worden.

Woordvoerders van Ziggo hebben tot nu toe nog niet gereageerd op onze herhaalde vragen naar de oorzaak en een mogelijke termijn voor verbetering.

Update 14:00 uur:

Inmiddels hebben wij bericht gehad van Ziggo. Vanmiddag krijgen wij nadere informatie over de status van genoemde zaken.

Update2:

Ziggo verklaart dat de problemen minder erg zijn dan wij hier gesignaleerd hebben, maar deelt wel onze mening dat er verbeteringen nodig zijn. Zij werken hard om alles snel weer op de rails te hebben. Ook de niet werkende zaken op de Ziggo Website wordt hard aan gewerkt. De fouten in de telefonie nota bij onderling bellen wordt z.s.m. gecorrigeerd. Klanten krijgen het teveel betaalde teruggestort of als het minder dan 1 euro is wordt dit in de volgende nota verrekend.  De MGV houdt de vorderingen in de gaten en heeft ondertussen een poll in het forum gestart om de wachttijden bij de helpdesk te monitoren.  De eerste indruk is dat bij @home klanten de wachttijd inderdaad meevalt, maar bij Casema en vooral Multikabel klanten nog verre van normaal is.  (wordt vervolgd)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Actief:  

Dus merendeel startproblemen omdat ze gloednieuw zijn. Welke nieuwe provider heeft dat niet?

Maarja, tegen de tijd dat wij het hebben is dat vast allemaal al opgelost.

Slotje.

#JOEPIE#

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 354

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...