jelkotje Geplaatst Juni 3, 2008 Bijdragen: 13 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 3, 2008 Hallo, mijn film die ik gedownload heb is een avi bestand. hij staat nog niet op een cdtje wat mijn brander is stuk maar ik wil er wel al ondertiteling op hebben Ik heb het werkplan volgens duken.nl gevolgd ( dus dvd decrypter gedownload) als ik dvd decrypter opstart en ik de settings goed heb gedaan en de ifo1 heb aangeklikt moet je vervolgens op het tabblad stream processing klikken en dan op enable stream Processing klikken maar ik kan hier helemaal niet op klikken die mogelijkhied heb ik niet ik zie het wel staan maar het is niet mogenlijk om op deze toepassing te klikken weet iemand wat ik moet doen? ik wil heel graag ondertiteling op de film hebben help mij aub, mvg jelkotje Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 13
marcov Geplaatst Juni 3, 2008 Bijdragen: 1157 Waardering: 9 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Oktober 25, 2013 Delen Geplaatst Juni 3, 2008 Download VLC Mediaplayer : www.videolan.org (zo uit mn hoofd) open de film en open de ondertitel speel dan de film af. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 9 1.2k
Vico Geplaatst Juni 3, 2008 Bijdragen: 1509 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/08 Status: Offline Actief: November 3, 2013 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juni 3, 2008 Download VLC Mediaplayer : www.videolan.org (zo uit mn hoofd) open de film en open de ondertitel speel dan de film af. Ik denk dat hij bedoelde: ondertiteling op dvd zetten. Zo staat het toch in zjin titel: ondertiteling op dvd zetten, kan iemand helpen ? Dat is NOG simpeleer dan VLC. Je stopt gewoon je ondertitel en film in de zelfde map. Je geeft ze de zelfde naam bijvoorbeeld: No Country for old men.avi en No Country for old men.srt Je moet burnen met Nero als: Data (of Gegevens int NL) PAS OP: .SRT MOET bij de ondertiteling. Voor veiligheid kan je .avi er ook bij zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.5k
marcov Geplaatst Juni 3, 2008 Bijdragen: 1157 Waardering: 9 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Oktober 25, 2013 Delen Geplaatst Juni 3, 2008 Ik denk dat hij bedoelde: ondertiteling op dvd zetten. Zo staat het toch in zjin titel: ondertiteling op dvd zetten, kan iemand helpen ? Dat is NOG simpeleer dan VLC. Je stopt gewoon je ondertitel en film in de zelfde map. Je geeft ze de zelfde naam bijvoorbeeld: No Country for old men.avi en No Country for old men.srt Je moet burnen met Nero als: Data (of Gegevens int NL) PAS OP: .SRT MOET bij de ondertiteling. Voor veiligheid kan je .avi er ook bij zetten. Simpeleren dan VLC dacht ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 9 1.2k
Vico Geplaatst Juni 3, 2008 Bijdragen: 1509 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/08 Status: Offline Actief: November 3, 2013 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juni 3, 2008 Ja das waar. Maar wel het makkelijkste manier voor op DVD O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.5k
jelkotje Geplaatst Juni 4, 2008 Bijdragen: 13 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juni 4, 2008 Download VLC Mediaplayer : www.videolan.org (zo uit mn hoofd) open de film en open de ondertitel speel dan de film af. Ik denk dat hij bedoelde: ondertiteling op dvd zetten. Zo staat het toch in zjin titel: ondertiteling op dvd zetten, kan iemand helpen ? Dat is NOG simpeleer dan VLC. Je stopt gewoon je ondertitel en film in de zelfde map. Je geeft ze de zelfde naam bijvoorbeeld: No Country for old men.avi en No Country for old men.srt Je moet burnen met Nero als: Data (of Gegevens int NL) PAS OP: .SRT MOET bij de ondertiteling. Voor veiligheid kan je .avi er ook bij zetten. oke, okee, ik ben denk ik de ergste persoon die goed met pc over weg kan. heb er geen verstand van.. zoals jullie het net uilegde moet ik eerst een ondertiteling downloaden ergens? en nero? want nero heb ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 13
Vico Geplaatst Juni 4, 2008 Bijdragen: 1509 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/08 Status: Offline Actief: November 3, 2013 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juni 4, 2008 Is niet erg. Je kan altijd bijleren. Je ondertiteling kan je hier downloaden. Je kan de Nero 8 trial versie downloaden en via www.serialsite.com de cd key in Nero intypen en je hebt de nieuwste Nero voor altijd! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.5k
marcov Geplaatst Juni 4, 2008 Bijdragen: 1157 Waardering: 9 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Oktober 25, 2013 Delen Geplaatst Juni 4, 2008 www.phazeddl.com download daar nero Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 9 1.2k
Robin Geplaatst Juni 4, 2008 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juni 4, 2008 Oftopic reacties zijn weg, de eerst volgende die weer offtopic post krijgt waarschuwing. Doe het lekker via pm ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Vico Geplaatst Juni 4, 2008 Bijdragen: 1509 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/08 Status: Offline Actief: November 3, 2013 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juni 4, 2008 Ok veldscholte. Het is goed. Laat hem maar van daar downen. Ik wil geen ruzie O0. Ist gelukt jelkotje? Je kan altijd ook de oude nero downen. Die gaat rapper Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie