Spring naar bijdragen

XVID?

Gast samsam

Aanbevolen reactie

Hey!

Ik heb nu een film gedownload (als het goed is).

Dit is het bestand:

The.Perfect.Man.2005.PL.DVDRIP.XVID-DvF

Wat is het en wat moet ik er nu mee doen?

In de handleiding heb ik niks over dit bestand gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

Het zijn er meer.

Dit zijn er heel veel: p.man-xvid-dvf.r (00 t/m 36), ik neem aan dat dat de \'hoofdstukken\' zijn.

Er is ook nog een .rar bestand, die is even groot als de aparte hoofdstukken.

En een .sfv bestand.

Moet ik ze dan allemaal apart uitpakken met winrar? Of moet ik er een ander bestand van maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Heb dat net gedaan ja, en hij doet het!

Helaas is hij in een andere taal overgesproken (het lijkt iets oosters) dus dat schiet niet op!

Maar het is wel gelukt, en dat voor de eerste keer!

Hoe kun je weten of een film die je download goed is (dus zonder overspreken enzo) of is dat gokken?

Bedankt trouwens voor de hulp!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Vaak zit er naast de map CD1 en CD2 nog een map \"Sample\" Hier vind je een bestandje van meestal rond de 50mb en hieraan kan je dus je kwaliteit zien. Bij de meeste torrent clients kan je namelijk instellen welk bestand je als eerste wilt downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Heb hem opnieuw gedownload (een andere dus) en deze is helemaal goed.

Nu probeer ik er ondertiteling onder te zetten met virtualdub.

Het probleem is alleen dat de film .xvid is en hij hem niet kan openen....hoe verander ik hem naar bijv. avi of mpg (welke is eigenlijk het beste als ik hem op dvd wil branden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...