Gast thenr9 Geplaatst December 15, 2005 Delen Geplaatst December 15, 2005 Hoi allemaal! Even een vraagje. In de handleiding van Nieuwesgroepen staat geen serveradres van tele2. Ik heb gezocht op goole.nl maar daar kan ik ook niks vinden. Heb ik pech en ondersteund mijn provider het downloaden via nieuwsgroepen niet of weet iemand toevallig wat het serveradres dan wel is? Bedankt alvast! Groeten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast thenr9 Geplaatst December 18, 2005 Delen Geplaatst December 18, 2005 Kan niemand me hier antwoord op geven? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast itchy Geplaatst December 18, 2005 Delen Geplaatst December 18, 2005 Halloa. Ze hebben een belgisch serveradres; nntpserver.tele2.be Of ze downloaden op deze manier ondersteunen in Nederland weet ik niet. De meeste gevalllen is je provider degene die je op dit gebied de beste info kan verschaffen. Ik zag echter niets op de sites van tele2 staan over ondersteuning van een newsserver, wat er op wijst dat ze er niet aan meewerken. Succes ermee, itchy [img size=114]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/daffy.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast thenr9 Geplaatst December 18, 2005 Delen Geplaatst December 18, 2005 Okay, bedankt voor je reactie! Ik ben vrij nieuw met films downloaden, dus ik heb echt geen idee hoe ik hier allemaal achter moet komen. Ik zal het serveradres uit Belgie proberen, misschien heb ik geluk! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie