Gast flexxer Geplaatst Juni 1, 2008 Delen Geplaatst Juni 1, 2008 Jongens en meisjes, dames en heren.. ik wil Windows XP Professional SP2 vanaf een gebrande CD installeren alleen ben helemaaaaaaaaal vergeten hoe dat moest..Het enige wat ik niet weet is: hoe moet ik ervoor zorgen dat ik de cd an de praat krijg.. ik weet welke instellingen ik moet gebruiken enzo..maar hoe kom ik int menu..want mijn pc vraagt namelijk niet of ik vanaf de CD wil beginnee.. help help help.. PS: volgens mij moest ik bij het opstarten op F? drukken (?=cijfer).. mvg Flexxer Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
marcov Geplaatst Juni 1, 2008 Bijdragen: 1157 Waardering: 9 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Oktober 25, 2013 Delen Geplaatst Juni 1, 2008 Voor het opstarten moet je op DEL drukken om in de BIOS te komen. Daar moet je even naar BOOTMENU ofzo gaan. En dan moet je je CD/DVD als FIRST BOOT DEVICE instellen. Dan ff je pc opnieuw opstarten. Daarna vraagt die wel of je de pc vanaf de cd op wilt starten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 9 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie