predator Geplaatst Mei 30, 2008 Bijdragen: 236 Waardering: 4 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/26/06 Status: Offline Actief: Juni 10, 2020 Delen Geplaatst Mei 30, 2008 hallo ik heb een film gedownload met engelse ondertiteling nou is mijn vraag kan ik die engelse ondertiteling laten verwijderen en nederlandse er onder zetten? gr bavaria Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 236
Heisenberg Geplaatst Mei 30, 2008 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Mei 30, 2008 De ondertiteling zit waarschijnlijk in het avi bestand gebrand.. Ik vrees dat je op zoek moet naar een nieuwe film zonder engelse ondertiteling.. Als je even vertelt waarmee je download kan ik mischien nog mee zoeken naar een goed bestand.. Als je wilt weten hoe je nederlandse ondertiteling erop wil zetten moet je dat even zeggen .. :peace: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
predator Geplaatst Mei 31, 2008 Bijdragen: 236 Waardering: 4 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/26/06 Status: Offline Actief: Juni 10, 2020 Auteur Delen Geplaatst Mei 31, 2008 ik zoek de film The car gaat over een grijze auto die bezeten is door de duivel ik download zelf via azureus Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 236
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie