Namtrac Cire Geplaatst Mei 27, 2008 Bijdragen: 78 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/10/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 27, 2008 Hallo, Vorige week heb ik vista geïnstalleerd, ik dacht dat ik bepaalde games beter zou kunnen spelen. Mijn systeem is een halve dag na de installatie van vista gecrasht. Ik zou nu graag terug willen naar een dualboot, XP en Ubuntu. Ubuntu heb ik reeds geïnstalleerd, maar XP krijg ik niet meer geïnstalleerd. Tijdens het opstarten van de windhoos XP installatie (het blauwe scherm) kan ik mijn toetsenbord niet gebruiken, de muis doet het wel gewoon. Waar ligt dit aan? Groetjes, Namtrac Cire Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 78
Namtrac Cire Geplaatst Mei 27, 2008 Bijdragen: 78 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/10/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 27, 2008 Heeft niemand een idee? :-\ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 78
Vico Geplaatst Mei 27, 2008 Bijdragen: 1509 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/08 Status: Offline Actief: November 3, 2013 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Mei 27, 2008 Stop je toetsenbord nog eens in de computer en start je computer opnieuw op O0. Die fout heb ik al zo vaak gehad Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie