DutchFighter Geplaatst Mei 25, 2008 Bijdragen: 378 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/13/06 Status: Offline Actief: November 27, 2012 Delen Geplaatst Mei 25, 2008 ik ben een vriend aan het helpen met z'n computer hij wil graag age of conan spelen maar zijn Videokaart is te slecht hij vroeg aan mij of ik hem een goeie Videokaart aan kon raden ik hoorde veel positieve dingen van de 3870 vooral qua prijs prestatie verhouding. maar hij heeft een Pentium D processor (2.80Ghz) en ik dacht dat dit mischien wel iets te langzaam zou kunnen zijn voor die videokaart en weten jullie toevallig hoeveel watt die videokaart nodig heeft kan het nergens vinden Grtz, DutchFighter Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 378
Tom Geplaatst Mei 25, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Mei 25, 2008 Op zich gaat het niet om het wattage. Die CPU kan die hele videokaart niet hebben. Het ligt natuurlijk aan je monitor, maar het wordt een zware overkill als je een Radeon 3870 op een Pentium D gaat gooien. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
DutchFighter Geplaatst Mei 26, 2008 Bijdragen: 378 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/13/06 Status: Offline Actief: November 27, 2012 Auteur Delen Geplaatst Mei 26, 2008 welke ati kaart raad je dan aan mag trouwens ook wel Nvidia zijn O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 378
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie