siske Geplaatst Mei 25, 2008 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/25/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 25, 2008 heej ik heb een prebleem ik heb een spel gedownload ik heb alles gedaan wat moest ,dit: First, burn all files and folders to a CD. 1 Insert CD into drive. 2 Licence code is 5T4L-AE9Q-D284-NHLH-RDEV 3 When istallation completes, game attempts to launch but fails, asking you to insert correct CD. Quit game. 4 Use Windows Explorer to open the CD. 5 Open the DEVIANCE folder. 6 Right-click on the HPPOA icon and select ‘copy’. 7 Open the game installation folder, usually C:\Program Files\EA Games\Harry Potter. 8 Right-click on the ‘System’ folder. 9 Select ‘Paste’. 10 A prompt says ‘Would you like to replace HPPOA – 1.38mb, 06 May 2004’ with ‘HPPOA – 256kb, 27 May 2004?’ Select ‘Yes’. 11 The game will now run from the desktop icon without the CD inserted. maar als ik de no cd crack in die folder plak gaat ie er gewoon bij staan en dan staan er 2 van die > ik snap het niet mischien iemand? en nog een vraagje ik snap van het lijsje hier boven punt 4 niet alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Cédric. Geplaatst Mei 25, 2008 Bijdragen: 1626 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/08 Status: Offline Actief: September 10, 2012 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Mei 25, 2008 Is de naam wel hetzelfde ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.6k
siske Geplaatst Mei 25, 2008 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/25/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 25, 2008 ja aleen die no cd is wel een snelkoppeling ik weet iniet of dat er mee te maken heeft en ik kan ook geen andere no cd crack vinde Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Tom Geplaatst Mei 25, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Mei 25, 2008 Stap 4 zegt heel direct dat je je Windowsvlaggetje + E in moet drukken en dan naar de schijf gaan waar jij je imagefile gemount hebt. Zeg het maar als hier iets onduidelijks aan is, want dit soort termen worden vaak gebruikt en zul je op een gegeven moment wel moeten kennen om dit vaker te kunnen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
siske Geplaatst Mei 25, 2008 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/25/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 25, 2008 ik snap hem half wat is een windows vlaggetje ? maar ik heb em ni gemount ik heb em geburnt op cd en geinstaleerd of bedoel je de folder C;\programmfiles enz? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
siske Geplaatst Mei 25, 2008 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/25/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 25, 2008 oh van het vlaggetje begrijk ik nu maar zo hat ik het al gedaan maar dat werkte ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie