Spring naar bijdragen

Sommige .avi bestanden spelen niet af met VCL

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

HAllo allemaal,

Ik heb het forum al helemaal uitgeplozen, maar heb het antwoord nog niet kunnen vinden (misschien staat het wel ergens, maar in dat geval kan ik het niet vinden).

Het probleem is dat ik VCL/DivX e.d. heb gedownload, maar dat ik sommige bestanden nog steeds niet kan afspelen. Ik heb K-lite eerder ook al gedownload, maar toen crashte mijn pc, dus dat was niet echt een tactisch plan. Ik heb nu bijvoorbeeld een seizoen van een tv-serie gedownload (1download dus) waarvan 4 video's af te spelen zijn, maar de overige 12 niet. Ik heb ondertussen al tig programma's gedowload en er weer afgemikt omdat ze toch niet werken.

Oftewel, I'm running out of options....

Iemand nog andere tips?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  4321
  • Waardering:   20
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

en je weet zeker dat je download ook compleet is....... das het eerste wat bij mij op komt

want normaal speelt VLC wel alles af ja, en aangezien hij de eerste afleveringen wel afspeelt zal het ook niet aan je codecs liggen, ben bang dat de download niet helemaal klopt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 4.3k

• Bijdragen:  2

Zou het zo simpel zijn??? Dat is nou het enige waar ik niet bij stil heb gestaan. Op zich komen de bestanden als videofragmenten in de downloadmap te staan (bestandsgrootte 700MB o.i.d.), dus vandaar dat ik er vanuit ging dat ze dan compleet zouden zijn. Wegens het crashen van mijn computer heb ik Utorrent er eerst afgehaald en vervolgens Bittorrent gedownload, maar sommige films was ik al aan het downloaden met Utorrent, vandaar dat ik dacht dat die downloads al compleet waren. Ik ga dus even checken of dat het inderdaad is. Het zou wel heel knullig zijn :D....

Die afleveringen van de serie is in ieder geval nog niet geheel klaar, maar er staan al wel 16 afleveringen in de map, waarvan er dus 4 zijn die wel beeld geven. Die heb ik ondertussen op DVD gebrand, maar die paar afleveringen haperen, dat zal dan wel zijn omdat de download nog niet compleet is? De films die ik wel 100% compleet heb die doen het wel goed.

VCL geeft trouwens wel problemen met m'n computer, ik heb nou al een paar keer een 'blue screen' voor m'n neus gehad, zijn er meer mensen die daar last van hebben toevallig?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2

• Bijdragen:  4321
  • Waardering:   20
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

nee normaal geeft VLC geen prblemen......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 4.3k
  • 2 weken later...

• Bijdragen:  67

VLC heeft alle codecs bij zich.  ff een nieuwe download waarschijnlijk als de download klaar was het bestand gewoon corrupt is en dus onbruikbaar.

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 67

• Bijdragen:  1509
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Als je hebt gedownload met een torrent. Via utorrent of bittorrent zou je best even je torrent op utorrent/bittorent verwijderen. Bij mij gebeurt dat namelijk ook soms ^-^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.5k
  • 1 maand later...

• Bijdragen:  126
  • Actief:  

ik heb er ook last mee met Rambo 4 van axxo en de incredible hulk hij zegt wel dat hij bezig is maar geen beeld geen geluid.

en ik heb ook WALL E maar die geeft aan dat ik domx moet installeren wat ik dus niet vertrouw

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 126

• Bijdragen:  2568
  • Waardering:   1
  • Leeftijd:  33

Je hebt denk ik een neppe Axxo film gedownload, want jouw film is geïnfecteerd met Mallware:

http://en.wikipedia.org/wiki/Domx

Tevens zou ik een codec pack installeren, die op deze site ook te downloaden is:

http://www.duken.nl/content/view/415/63/

Als die met deze pack wel alles kan afspelen lag het dus aan de codecs, maar je gebruikt VLC Media player Jobias?

Anders moet je die even installeren en proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...