DudeDaan Geplaatst Mei 25, 2008 Bijdragen: 13 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/25/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 25, 2008 Vorige topic gesloten, maar even daarop veder. Heb dus nu San Andreas in de extra CD ruimte staan. Heb hem gistaleerd en wil ik vervolgens spelen en druk ik op het icoon in mijn bureaublad staat er insert disc, hetzelfde als ik het gewoon via mijn Computer doe. Hulp gevraagt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 13
Tom Geplaatst Mei 25, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Mei 25, 2008 Dit is standaard. Je moet nog een No-CD crack hebben. Die kun je van www.megagames.com downloaden. Ga dus naar die site en klik aan de linkerkant op PC Games onder het kopje Game Fixes. Dan ga je naar de G en zoek je Grand Theft Auto San Andreas op en klik je erop. Vervolgens klik je op Game Fixes en dan kies je een Fix uit, zo lang die maar bij de patch past, waarschijnlijk 1.0. Dan kies je een van de servers en klik je op de downloadfile. Daarna klik je op de 'click here' knop en sla je de download ergens op. Hierna pak je je download uit met WinRAR en plaats je de .exe in je installatiemap. Dan kun je spelen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
DudeDaan Geplaatst Mei 25, 2008 Bijdragen: 13 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/25/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 25, 2008 Heb hem gevonden, hij is hem nu aan downloaden. Snap alleen niet wat ik na het downloaden moet doen, dat met WinRar enzo, en wat is mijn instalatiemap ?! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 13
Tom Geplaatst Mei 25, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Mei 25, 2008 Je installatiemap is waar je San Andreas in hebt geinstalleerd. Dat zal wel iets met C:/Program Files/<ontwikkelaar>/GTA San Andreas zijn. Uitpakken met WinRAR lijkt me toch vrij duidelijk, als je het nog niet hebt, kun je dat <a href="http://www.rarlab.com/rar/wrar371nl.exe"><b>hier</b></a> downloaden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
DudeDaan Geplaatst Mei 25, 2008 Bijdragen: 13 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/25/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 25, 2008 Als ik nu op GTA_SAN_Andreas (E:) klik, opent hij gewoon een nieuwe map. Denk dat dat uitpakken niet goed gedaan heb. Heb hem in de map gezet waar de download ook zou komen als hij klaar zou zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 13
Tom Geplaatst Mei 25, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Mei 25, 2008 Heb je nu geinstalleerd of niet? Ik denk het namelijk niet. Als je de iso gemount hebt volgens de handleiding die ik je in het vorige topic gaf, moet er een autorun komen van San Andreas waarin je gevraagd wordt het programma te installeren. Dat moet wel eerst gebeuren voordat je de stappen die ik daarnet gaf, kunt uitvoeren. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
DudeDaan Geplaatst Mei 25, 2008 Bijdragen: 13 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/25/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 25, 2008 Jep heb ik gedaan, ben nu zat en ga hem maar bestellen via Bol.com. Heb precies volgens de stappen gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 13
Tom Geplaatst Mei 25, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Mei 25, 2008 Niet doen! Je komt er echt wel uit, het vergt alleen wat tijd en moeite voor de eerste keer. Loop even alle stappen na die ik in jouw twee topics heb gegeven, wellicht kom je iets tegen wat nog niet gedaan is. Anders beginnen we gewoon weer overnieuw. Daarvoor zijn we hier. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie