Gast bpower Geplaatst December 14, 2005 Delen Geplaatst December 14, 2005 yu ik heb last van een virus da in mijn systeem zit en da plant zich daar voort. Ik weet ni waarvan het komt maar er zijn al 70 varianten. ik heb hem al me norton laten scannen maar die kan hem ni verwijderen. Ik safe modus ook ni, wat moet ik doen? thanks Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast itchy Geplaatst December 14, 2005 Delen Geplaatst December 14, 2005 Hoi!!Download hitman pro, gemaakt door een nederlandse systeembeheerder, en is een wereldwijd succes.Het is gratis, en koppelt meerdere spywareprogramma\'s aan elkaar.Hier kan je \'t downloaden; http://www.hitmanpro.nl/Zeg nee, tegen het gratis anti virus programma, als je norton hebt, is dat niet nodig.Sterkte ermee... nix zo irri als dit soort stuff op je pcGroetjes,itchy [img size=340]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/shithole.gif[verwijderd door de beheerder vanwege opschoning] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast bpower Geplaatst December 14, 2005 Delen Geplaatst December 14, 2005 bedankt maar spijtig genoeg heeft het niet geholpe da virus blijft er telkens onder een andere vorm op. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Viper Geplaatst December 14, 2005 Delen Geplaatst December 14, 2005 hets nogal lochisch dat het niet helpt omdat hitman pro een virus scanner is en jij het hebt over een virus :whistle: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast itchy Geplaatst December 14, 2005 Delen Geplaatst December 14, 2005 viper zei; hets nogal lochisch dat het niet helpt omdat hitman pro een virus scanner is en jij het hebt over een virus Hitman Pro bevat een virusscan, die je een maand gratis kan gebruiken. Dit is een lijst van programma\'s die hitman gebruikt om te virussen en adaware. Spybot Search & Destroy 1.4 Freeware PepiMK Spy Sweeper 3 en 4 (1 Probeerversie en abonnementsversie Webroot Spyware Doctor 3.2 Lite versie en abonnementsversie PC Tools CWShredder 2.15 Freeware InterMute SpywareBlaster 3.4 Freeware Javacool Software Spyware Block List Freeware SpywareGuide NOD32 AntiThreat 2.5 NIEUW Probeerversie en abonnementsversie Eset Sysclean Package Freeware Trend Micro SuperDAT VirusScan PrimeSupport overeenkomst vereist McAfee Zoals je ziet koppelt Hitman Pro de beste anti spyware programma\'s bij elkaar, en ik denk dat het beste programma is dat je kan gebruiken als je last hebt van een virus of andere ongewenste shit op je pc. Groetjes, itchy [img size=100]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/hmmmm.gif Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast bpower Geplaatst December 16, 2005 Delen Geplaatst December 16, 2005 hij zet ze in quarantijne maar wanneer ik ze dan wil verwijderen zegt hij doodleuk dat hij ze niet kan verwijderen. een reden staat er niet bij Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
IRUAL Geplaatst December 16, 2005 Bijdragen: 65 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/12/07 Status: Offline Actief: Mei 25, 2016 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst December 16, 2005 waarom haal je ze dan niet handmatig weg als je toch naam en pad hebt :woohoo: ik had dat met spy ware adaware zag ze niet en norton haalde ze niet weg dan maar ouderwets zelf doen het heeft mij geholpen misschien iemand een beeter idee! gr Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 65
Gast ocram Geplaatst December 17, 2005 Delen Geplaatst December 17, 2005 als norton ze niet kan verwijderen krijg je meestal zelf de melding : \"Dit bestand is in gebruik...bla bla bla\" dus dat wil meestal niet zo ik heb trouwens bij avast nog nooit gehad dat hij niet verwijderd kan worden, (je hebt ook de optie om hem te verwijderen bij het opstarten, dat heb ik bij norton nog niet gezien ) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast bpower Geplaatst December 22, 2005 Delen Geplaatst December 22, 2005 Ik heb hem in safe modus laten op starten. Hij had er 24 verwijderd maar er waren er 13 terug bij gekomen. Ik heb hem dan maar geformatteerd yu Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie