bbplayer Geplaatst Mei 22, 2008 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/22/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 22, 2008 Hello iedereen, Ik heb mij deze avond geregistreerd en ben op het gebied van downloaden nog een echte blue (beginneling). Ik zal maar direct met de deur in huis vallen met mijn vraag: ik heb namelijk vandaag een film gedownload met uTorrent 1.8 Beta , alsook heb ik al VLC Media Player geinstalleerd. Maar welke stappen moet ik nu volgen om deze film te kunnen bekijken? Hopelijk kan er iemand mij iets wijzer maken. :'( Met vriendelijke groeten, BB Player Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Vico Geplaatst Mei 22, 2008 Bijdragen: 1509 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/08 Status: Offline Actief: November 3, 2013 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Mei 22, 2008 Wil je je film gewoon bekijken.. Moet je het gewoon openen. Wil je het met ondertiteling. Moet je eerst je ondertiteling downloaden via www.ondertitel.com Na dat moet je je film en je ondertiteling in de zelfde map steken en de zelfde naam geven BV: alle 2 bestanden in 'No country for old men' map. En alle 2 namen dezelfde dus: No country for old men.avi en No country for old men.srt (je kan eventueel Vobsub download voor gemakkelijkheid).. Wil je het op je dvd recorder laten afspelen moet je met Nero branden als data en de 2 bestanden => Burnen! Nog een vraagje? Stel ze maar! O0 O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.5k
bbplayer Geplaatst Mei 23, 2008 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/22/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 23, 2008 Hello, Heb het gevonden, waren allemaal rar.bestanden, heb dan winrar gedownload en met dat program omgezet in VIDEO ts. Al zoekende vind men hé greetz BBPlayer Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Vico Geplaatst Mei 23, 2008 Bijdragen: 1509 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/08 Status: Offline Actief: November 3, 2013 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Mei 23, 2008 whatever.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.5k
Robin Geplaatst Mei 23, 2008 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Mei 23, 2008 En die kan je af spelen met nero Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie