Cédric. Geplaatst Mei 21, 2008 Bijdragen: 1626 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/08 Status: Offline Actief: September 10, 2012 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Mei 21, 2008 Hallo, ik heb een DSTT kaartje besteld, ik vraag me af of ik de ds browser dan kan gebruiken.... Op de website staat dat hij het ondersteund, maar als je het koopt in de winkel(ds browser) krijg je een kaart die je in die gameboy advance uitgang moet steken. Zou ik dat bij een DSTT kaartje ook nodig hebben of werkt het gewoon ook ? bedankt, Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.6k
Vico Geplaatst Mei 31, 2008 Bijdragen: 1509 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/08 Status: Offline Actief: November 3, 2013 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Mei 31, 2008 Je kunt sowieso geen DSTT/R4DS kaarten in de ding voor game boy advance. Dat past er gewoon niet in. Je kan het trouwens niet downloaden! Heb ik je vraag verkeerd begrepen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.5k
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juni 1, 2008 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25043 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Woensdag om 14:04 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juni 1, 2008 Volgens mij heb doe jij je DSTT kaartje in je NDS slot? Als je dan die nds browser download en start vraagt hij om dat GBA ding wat je bij de aanschaf krijgt. Deze heb je niet dus werkt de browser helaas niet. Er zijn wel andere NDS browsers, free zoals: http://www.dsflash.nl/content/view/396/40/ bunjalloo 0.6 Helaas weet ik niet precies hoe dit in zijn werk gaat Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie