Gast berend11 Geplaatst December 13, 2005 Delen Geplaatst December 13, 2005 \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\als ik films uit nieuwsgroepen haal,en ik brand op de laagste snelheid,dan willen we kijken,en als we een tijd gekeken hebben dan verschuift de beeld of te warrelen of trekt scheef en allerlij andere toestanden. sommige films zijn goed hoor.maar soms wordt je kriebelig.ik zet ze nu maar eerst op een dvd die je kunt wissen,en als hij wel goed is kopieren. Maar dat is toch de oplossing niet. Ik mail ook dan wel met de poster,maar die ondekt niks. Oplossing? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Viper Geplaatst December 13, 2005 Delen Geplaatst December 13, 2005 dit is idd een raar probleem , geeft hij na het branden foutmeldingen ? zelf download ik op verschillende manieren films(ftp,mirc,bittorrent,nieuwsgroepen) en heb het nog nooit meegemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast berend11 Geplaatst December 13, 2005 Delen Geplaatst December 13, 2005 Ik download alles,ouuckpar repareerd,uitpakken,meestal een iso bestand,ik brand de laatste tijd met alcohol want nero 7 geeft volgens mij problemen. ps waar brand jij mee????????????????? Berend,of vergeet ik wat te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Viper Geplaatst December 13, 2005 Delen Geplaatst December 13, 2005 ik brandt met easy cd creator 6 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast berend11 Geplaatst December 14, 2005 Delen Geplaatst December 14, 2005 :laugh: In windows is alles goed geen problemen.alle films of music viedeo\'s zijn niet rot maar toch vele wel vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast itchy Geplaatst December 14, 2005 Delen Geplaatst December 14, 2005 berend11 schreef; als ik films uit nieuwsgroepen haal,en ik brand op de laagste ote]\\\\snelheid,dan willen we kijken,en als we een tijd gekeken hebben dan verschuift de beeld of te warrelen of trekt scheef en allerlij andere toestanden. sommige films zijn goed hoor.maar soms wordt je kriebelig.ik zet ze nu maar eerst op een dvd die je kunt wissen,en als hij wel goed is kopieren. Maar dat is toch de oplossing niet. Ik mail ook dan wel met de poster,maar die ondekt niks. Oplossing? Zelf heb ik dit probleem ook gehad, ik ben er achtergekomen dat dvd shrink films het helderst omzet, in mpeg formaat. Indien je shrink nog niet kent, vind je hier een handleiding, http://www.duken.nl/content/view/67/53/ Je kan het daarna branden, ik verkies Nero, jij alcohol 120%. Je schreef; want nero 7 geeft volgens mij problemen. Ja, als je de virtuele schijf installeerd, dan werkt alcohol 120% niet goed meer. Tijdens de installatie van nero moet je aangeven dat je geen viruele schijf wilt, waarop je gewoon alcohol 120% kunt blijven gebruiken. Groetjes, itchy [img size=120]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/oldbasterd.gif Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie