Spring naar bijdragen

veel bestanden niet stabiel

Gast alexnietveld

Aanbevolen reactie

:angry: \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\als ik films uit nieuwsgroepen haal,en ik brand op de laagste snelheid,dan willen we kijken,en als we een tijd gekeken hebben dan verschuift de beeld of te warrelen of trekt scheef en allerlij andere toestanden.

sommige films zijn goed hoor.maar soms wordt je kriebelig.ik zet ze nu maar eerst op een dvd die je kunt wissen,en als hij wel goed is kopieren.

Maar dat is toch de oplossing niet.

Ik mail ook dan wel met de poster,maar die ondekt niks.

Oplossing?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

dit is idd een raar probleem , geeft hij na het branden foutmeldingen ?

zelf download ik op verschillende manieren films(ftp,mirc,bittorrent,nieuwsgroepen) en heb het nog nooit meegemaakt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Ik download alles,ouuckpar repareerd,uitpakken,meestal een iso bestand,ik brand de laatste tijd met alcohol want nero 7 geeft volgens mij problemen.

ps waar brand jij mee?????????????????

Berend,of vergeet ik wat te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

berend11 schreef;

als ik films uit nieuwsgroepen haal,en ik brand op de laagste ote]\\\\snelheid,dan willen we kijken,en als we een tijd gekeken hebben dan verschuift de beeld of te warrelen of trekt scheef en allerlij andere toestanden.

sommige films zijn goed hoor.maar soms wordt je kriebelig.ik zet ze nu maar eerst op een dvd die je kunt wissen,en als hij wel goed is kopieren.

Maar dat is toch de oplossing niet.

Ik mail ook dan wel met de poster,maar die ondekt niks.

Oplossing?

Zelf heb ik dit probleem ook gehad, ik ben er achtergekomen dat dvd shrink

films het helderst omzet, in mpeg formaat.

Indien je shrink nog niet kent, vind je hier een handleiding, http://www.duken.nl/content/view/67/53/

Je kan het daarna branden, ik verkies Nero, jij alcohol 120%.

Je schreef;

want nero 7 geeft volgens mij problemen.

Ja, als je de virtuele schijf installeerd, dan werkt alcohol 120% niet goed meer.

Tijdens de installatie van nero moet je aangeven dat je geen viruele schijf wilt, waarop je gewoon alcohol 120% kunt blijven gebruiken.

Groetjes,

itchy [img size=120]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/oldbasterd.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...