merrem Geplaatst Mei 15, 2008 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/01/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 15, 2008 Ik download al geruime tijd via Azureus en daar ben ik zeer tevreden over. Alleen heb ik nu 2 keer een waarschuwing gehad :police: van aanbieders dat ik mijn torrents niet deel. dit is toch het geval. mijn vraag is eigenlijk of ik zelf kan bepalen welke torrent ik als eerste voldoende gedeeld wil hebben? Ik zie dat Azureus dit regelt, maar heb ik hier zelf ook nog invloed op, zodat ik niet weer een waarschuwing krijg over het niet delen? Groetjes Mer Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Tom Geplaatst Mei 15, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Mei 15, 2008 Ik heb nog nooit een waarschuwing gehad en ik deel nauwelijks, maar dat terzijde. Je kunt met je rechtermuisknop op de afzonderlijke download klikken, dan naar Geavanceerd gaan en je Uploadsnelheid regelen. Je kunt ook het totaal veranderen, dat doe je rechts onderin beeld door met de rechtermuisknop op de uploadsnelheid te klikken en de waarde te veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
kaasbroodje Geplaatst Mei 15, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Mei 15, 2008 tom het hangt er ook van af op wat voor sites je komt op als je op private trackers download moet je seeden anders wordt je gebanned Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie