Gast Viper Geplaatst December 13, 2005 Delen Geplaatst December 13, 2005 beste, ik heb DukeN mijn hulp aangeboden met het maken van artikels, posten van nieuwsberichten ect. in dit topic kunnen DukeN en ik nog even wat babbelen, let hier verder niet op;) Aan de mod\'s: hier is toestemming voor van DukeN zelf! Mvg, Melvin Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast itchy Geplaatst December 13, 2005 Delen Geplaatst December 13, 2005 Leuk man, welkom! Ik beantwoord af en toe ook wat vragen, \'t is leuk en leerzaam. Groetjes, itchy Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Viper Geplaatst December 13, 2005 Delen Geplaatst December 13, 2005 itchy schreef: Leuk man, welkom! Ik beantwoord af en toe ook wat vragen, \'t is leuk en leerzaam. Groetjes, itchy bedankt man verder was ik wel al wat langer bekend op het gebied van downloaden en WareZ hier volgens nog wat skills van me: - php -html -mysql (alle3 heel handig voor het maken van websites) -artikelen maken -serials vinden -cracks vinden -WareZMasteR en nog veel meer... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 13, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25053 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Maart 27 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 13, 2005 Nou Melvin, zoals itchy al zei. Welkom. Leef je eens lekker uit op het forum zou ik zeggen. :laugh: Misschien heb je zelf ook een leuk idee voor een handleiding? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Viper Geplaatst December 14, 2005 Delen Geplaatst December 14, 2005 DukeN schreef: Nou Melvin, zoals itchy al zei. Welkom. Leef je eens lekker uit op het forum zou ik zeggen. :laugh: Misschien heb je zelf ook een leuk idee voor een handleiding? tuurlijk vind ik het leuk om handleidingen te maken, noem maar wat progjes en ik zal het doen. Ook (als ik weet hoe het moet) wil ik animated handleidingen maken van progjes ( zoals bijvoorbeeld limewire, die staat er nog niej op) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 14, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25053 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Maart 27 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 14, 2005 Ben je toev..... wacht ik geef je meer rechten dan heb je een extra sectie voor de admin en mods Maar daar even je topic aan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Viper Geplaatst December 14, 2005 Delen Geplaatst December 14, 2005 bedankt , het gaat helemaal lukken! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie