Spring naar bijdragen

Nieuw


Jannovosso

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05/13/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Wel zo netjes om mezelf voor te stellen,

Ik ben Jan(novosso), 53 jaar, muziekliefhebber speciaal van Symfonische muziek zoals o.a. Yes, Genesis, Pink Floyd, Genle Giant etc. etc. Heb totaal geen idee hoe ik een bericht moet posten (is de 3e keer dat ik dit probeer, zal nu control C, control V doen) moet dus DukeN.nl ook nog leren begrijpen en lezen. Ben hierop gekomen doordat ik een ION platenspeler 1 jaar geleden voor mijn verjaardag heb gekregen welke ik pas 1 maand geleden kon gebruiken omdat deze platenspeler alleen werkt met XP en hoger. Had voorheen een Dell XPS Pentium 3 450 megahertz draaiend op ME. Nu een Dell Inspirion 1721 AMD Turion 64x2 met Windows Vista. De opnames gedaan met mijn ION bevielen mij niet qua spetteren (LP's grijsgedraaid?) ondanks schoonmaak, en dynamiek. Via via aan downloadprogramma Utorrent gekomen (alles te vinden en goede kwaliteit), en zowaar, mij eerste CD van Genesis - Wind & Wuthering (zelfs DVD maar slecht beeld maar goed geluid) met vallen en opstaan gebrand. Probeer nu programma te begrijpen en te leren en ben zodoende op DukeN.nl terecht gekomen. Zal een tijdje duren voor ik alles een beetje door heb. Maar je bent nooit te oud om te leren...gaat wel langzamer....

grt. Jannovosso

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1626
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01/07/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

:welkom:

Welkom Jan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1.6k

  • Bijdragen:  4321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04/19/06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

WELKOM

je bent inderdaad nooit te oud om te leren  ;)

zelfs het branden van een dvdtje gaat met vallen en opstaan!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 4.3k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...