Spring naar bijdragen

Repack *.rar en *.r01, *.r02 (enz)

Gast protput

Aanbevolen reactie

Leuk hoor denken jullie. Weer zo\'n leek die er niks van snapt. En inderdaad. Ik ben er weer zoéén.

Een week geleden ben ik rustig aan begonnen met het bekijken hoe alles werkt met die torrents. Het één en ander geprobeerd, maar nu is er wel iets gelukt.

Ik heb met Azureus een bestand gedownd.

Sin[1].City.PAL.SE.NO.FI.REPACK.DVDR-SinCity

En nu heb ik bijna 100 bestandjes eindigend op *.r01 *.r02 t/m *.r93

Wat de neuk moet ik dáár nou weer mee.

Ik vrees toch dat ik het verkeerde de laatste 2 dagen heb gedownd. Ik hoor jullie al laggen haha.

Ik ga nu me nest ff opzoeken en hoop ik snel wat van jullie te mogen vernemen.

Alvast vriendelijk bedankt voor de te nemen moeite.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

die .r01 t/m rwhatever zijn opgesplitste bestanden, dit heb te maken met de verspreiding, ga ik niet uitleggen .. in iedergeval , open gewoon een zo\'n bestandje met winrar en pak het uit, dan pakt ie automatisch al die bestandjes uit in een keer.. als het goed is komt er een image bestand uit floepen of \'n video_ts mapje met daarin .vob bestanden enzo... en geen .avi zoals hiervoor werd vermeld aangezien er in de naam DVDr stond ;)

www.winrar.nl hier kan je winrar downen

succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  1 lid is actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...