Gast r89 Geplaatst December 12, 2005 Delen Geplaatst December 12, 2005 het staat al overal, maar ik heb een vraag, als ik download heb ik maar een snelheid rond de 50 kb/s, met bittornado was het bolletje geel. leg mij is stap voor stap uit wat ik moet doen om dit weg te krijgen. hoe ik poorten moet openen, etc om dit weg te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast r89 Geplaatst December 12, 2005 Delen Geplaatst December 12, 2005 ik download nu via bitcomet. voor wie mij het verteld alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst December 12, 2005 Delen Geplaatst December 12, 2005 Oké Vraag 1: Heb je een firewall/router of beide? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast r89 Geplaatst December 12, 2005 Delen Geplaatst December 12, 2005 ik heb me firewall al lang uitstaan, en ja ik heb een router. ik weet alleen niet welke hoe kan je dat kijken? wat dat betreft ben ik op dit gebeid nog niet helemaal bij Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie