Gast dikkekuzzlinda Geplaatst Maart 18, 2005 Delen Geplaatst Maart 18, 2005 heey de film download redelijk goed met bittorrent alleen gaat hij niet sneller dan tussen de 20 kb/s en 30 kb/s (het bolletje is groen) , (ik heb mn firewall uitstaan) is dat een normale snelheid? ik heb gelezen dat hij de 100 kb/s moet kunnen halen ... hoe kan ik die behalen? en nog een vraagje: als deze film klaar is, staat er dan al een nederlandse ondertiteling onder, en zo niet, is die film geschikt om daar nog een ondertiteling onder te breien? groetjes linda Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 18, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 18, 2005 De snelheid van je torrent hangt van het aantal leechers en seeders af. Vaak gaat hij pas na 30 minuten snel lopen. Maar ik weet natuurlijk niet of jou film ondertiteling heeft :silly: Is die niet het geval kan je hem er nog altijd onder zetten :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast rory86 Geplaatst April 16, 2005 Delen Geplaatst April 16, 2005 Ik heb een vraagje: Ik ben nu voor het eerst bezig met downloaden met Bittorent. Nu gaat het volgens mij allemaal goed ik weet alleen niet hoe het nu zit met ondertitelingen van films. Weet iemand Bittorents die Nederlands ondertiteld zijn of moet ik die ergens anders vandaan halen en ze er onder zetten. Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven Alvast bedankt Rory :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ricardo Geplaatst April 16, 2005 Delen Geplaatst April 16, 2005 Sommige torrents bevatten een ondertiteling maar deze gaan vaak langzaam. Je kunt beter een snelle torrent nemen en er zelf een ondertiteling onder zetten. www.ondertitel.nl www.ondertitels.nl Je kunt het beste een ondertiteling downloaden die is gesynchroniseerd met jouw versie van de film. Anders moet je deze zelf synchroniseren met SubSync. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast rory86 Geplaatst April 16, 2005 Delen Geplaatst April 16, 2005 Ik ben eens gaan zoeken en ik heb een ondertitel gevonden. Het is alleen een RAR bestand. Hoe kkijg ik de ondertitel nu onder de film? Ik heb het programma SUbSync gedownload maar daar kan nik hem niet in openen, Ik hoop dat iemand mij alsjeblieft kan helpen Rory :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst April 16, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst April 16, 2005 rar file even uitpakken met winrar? :silly: :silly: :silly: :silly: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast ricardo Geplaatst April 17, 2005 Delen Geplaatst April 17, 2005 Kun je film niet openen? Dan moet je codecs installeren. Kun je de ondertiteling niet openen? Pak het bestand uit en geef het bestand de extensie .srt anders ziet subsync hem niet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast rory86 Geplaatst April 19, 2005 Delen Geplaatst April 19, 2005 Ok ik kan hem in het programma SubSync bekijken met de ondertiteling.... Nu is mijn vraag: Kan ik hem ook op DVD branden met dezelfde ondertiteling erbij? Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven Rory :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.