Spring naar bijdragen

de schijf is niet geformatteerd

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ja ik heb de sims 2 gedownload en gemount,maar als ik op cd rom station klinkt staat er :

Windows kan niet van deze schijf lezen.Deze is mogelijk beschadigd of de schijf is in indeling die niet compitabel is met window.

weet iemand raad mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 6
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1027
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  359
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  38

ja ik heb de sims 2 gedownload en gemount,maar als ik op cd rom station klinkt staat er :

Windows kan niet van deze schijf lezen.Deze is mogelijk beschadigd of de schijf is in indeling die niet compitabel is met window.

weet iemand raad mee?

waarschijnlijk is het spel niet goed gedownload of die gene wie hem upgeload heeft heeft het niet goed gedaan. ik zou zeggen probeer eens een andere te downloaden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2
  • 1k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...