Roell Geplaatst Mei 6, 2008 Bijdragen: 32 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/06/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 6, 2008 Hallo , ik heb een probleem met het spel cod2 , ik heb hem van een maat geleend , niet origneel maar gebrande cd is het, er staat een iso bestandje op endergelijk. nou het mouten en branden lukt wel en heb zo de installatie aan de gang maar bij ongeveer 60 procent vraagt die opeens naar cd 2? ik kan hier niet onderuit komen terwijl er op die cd geen 2 staat en ik in het begin al gemount hebt en dan wel doet. ik ben fokking noob wat dit soort ongein betreft , dus als iemand het weet zou die het mij kunnen uitlegge Khoef alleen maar online te kunnen spelen daarvoor wil ik hem? Alvast bedrankt : Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 32
Wesley Geplaatst Mei 6, 2008 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Mei 6, 2008 Online spelen op gecrackte servers ja. Op originele gaat het niet gebeuren. Maar het spel ligt in de budgetbak. Heeft die vriend van jou het kunnen instaleren? En kun je mischien een screenshot maken van de inhoud van de cd. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Roell Geplaatst Mei 6, 2008 Bijdragen: 32 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/06/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 6, 2008 hij kan hem wel spelen ja, maar iemand anders heeft dat voor hem gedaan en die gast is verhuist:P Spel kost idd niks meer , als ik er niet uit kom koop ik wel nieuw O0 [verwijderd door de beheerder] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 32
Robin Geplaatst Mei 6, 2008 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Mei 6, 2008 Je mount eerst CD1, als hij om CD2 vraagt mount je die disc in dezelfde drive Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Roell Geplaatst Mei 6, 2008 Bijdragen: 32 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/06/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 6, 2008 kun je ff uitleggen want ik ben niet de beste in het computer gebeuren? Volengs mij staat er maar 1 bestand op die ik kan mounten , en dat heb ik gedaan hoe moet ik cd2 dan mounten , volgens mij staat die er niet op ofzo? (Bekijk screenshot) Bijvoorbaaddank;) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 32
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie