JK1991 Geplaatst Mei 6, 2008 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/06/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 6, 2008 Ik heb PES 8 gedownload en nu wil ik het uit pakken, maar dan zegt hij; Volgende volume is nodig om door te gaan en dan kan ik bladeren ofzo. Wat moet ik nu doen?? ??? En als hij dan is uitgepakt hoe moet ik hem dan verder installeren etc. ?? Alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Vico Geplaatst Mei 20, 2008 Bijdragen: 1509 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/08 Status: Offline Actief: November 3, 2013 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Mei 20, 2008 Heb je het spel via een torrent gedownload? Zo niet.. Van waar dan? Het kan zijn dat je maar de eerste part hebt gedownload.. Download de 2de part om het te weten (zet alle parts wel in dezelfde map).. En hoe je dat ding moet instaleren zal ik je zeggen NA dat het gelukt is met het downloaden Succes! O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie