Spring naar bijdragen

Scooter/Brommer/Auto/Voertuigen Thread

ApriliaSR

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Wat bedoel je met naked bike?

Een naked bike is een motor zonder kappen. 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500
  • Reacties 52
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  295
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit

Dacht ik al  ;D

Ben zelf ook motor van, of toch dirtbike-crossmotor fan...

Voorlopig omdat ik 14 ben heb ik alleen nog maar op deze gereden:

250cc

4takt

17.5 pk ofso iets.

Dat is naajs als je daarmee door de modder boort :P

54289941_3_large.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 295

• Actief:  

Crossen lijkt mij ook wel gaaf om te doen alleen heb je bij mij in de buurt geen leuke plaats om te crossen

@Nooitgedacht ga jij je motor rijbewijs halen ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  2728
  • Waardering:   1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Haha dan kennen jullie het 'kartgevoel' nog niet kaas en nooitgedacht :P

Veel mensen denken dat karten erg langzaam gaat (door de meeste karts die je 'normaalgesproken' huurt), maar er zijn best veel mensen die met een snelle 50pk 2takt schakelblok rijden op kartcircuits. :P Ik ga binnenkort ook rijden met een 40pk 2takt schakelblok. Het klinkt misschien opschepperig, maar dat gaat echt ontiegelijk snel voor een kart. Reken maar op 140km/u. Wat zeg ik? Nog wel een tikje hoger. :redface: Ik ben alleen nog maar een 20pk 4takt blokje gewend, dat is ook al best snel.

Maargoed karten is wel een grote uitdaging voor een beginnner, de meeste beginnen met een grasmaaier motortje zoals de Honda GX200 (rond de 6 pk?) dat kun je vergelijken met een 'huurtkart'. :P

headsh0t.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.7k

• Bijdragen:  2725
  • Waardering:   21
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ik heb nog maar een keer in me leven gekart. ;) Vond het al best snel goed. :P Is eigenlijk nu ik erover nadenk ook alweer twee jaartjes geleden. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 2.7k

• Actief:  

@headsh0t Karten is wel gaaf maar jij heb waarschijnlijk nog nooit motor gereden dat is nog gaver. Lekker plat door de bocht gaan sneller optrekken dan de rest om je heen  8)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Ik ga binnenkort ook rijden met een 40pk 2takt schakelblok. Het klinkt misschien opschepperig, maar dat gaat echt ontiegelijk snel voor een kart. Reken maar op 140km/u. Wat zeg ik? Nog wel een tikje hoger. :redface:

Met hoeveel cc kart kan je dat vergelijken? In Portugal zag ik staan vanaf 18+ dat je een 125cc kart mocht huren. Volgens werd er geen 140 km/u gehaald maar snel ging het wel :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

Karten lijkt me vet, maar motor rijden, het geronk, de power , je staat daar je vertrek, gas helemaal open, je voelt de kracht die achter je motor zit, zo heerlijk ^-^

@: Ik heb alleen nog maar op die van me vriend gereden van me ouders mag ik geen crossbrommer,  :duivel:

Momenteel rijden ik en me vriend illegaal op de weg, als ik 16 ben haal ik me eerste rijbewijs als ik mag, als ik 18 ben koop ik me een vet machien met lekker veel PK's O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 295

• Actief:  

[A] JFK, De mijne heeft ook 125cc. Maar cc's is niet zo belangrijk om snelheid aan te geven. Kijk een 2takt heeft vaak minder pk's dan 4takt, maar is over het algemeen sneller (als het om karts gaat in ieder geval). Daarom vind ik het altijd zo raar dat mensen om cc's vragen :P Aan cc heb je weinig, je kan beter vragen hoeveel pk's die heeft. Wabt hoe meer cc hoe meer benzine erin past dus hoe meer power. Maar het gaat erom hoe de motor van binnen is gebouwd, daarom zijn 200cc motoren soms net zo snel als 400cc, die zijn heel anders gemaakt.

[A] Kaasbroodje, ja motor is ook vet dat heb ik wel eens ervaren. Zou bijna zeggen dat het vetter is, maar waar ik op zat was ook wel heel snel vergeleken met mijn kart. :P Maar dat zei ik al, binnenkort kan ik met m'n kart van 40pk een motor bijhouden van 100pk. :P Kart is namelijk veel lichter.

headsh0t.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.7k

• Actief:  

Denk niet dat jij een motor met 100pk bij houd  :lol: Die van mij heeft maar 27pk met top snelheid van 150km.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  772
  • Actief:  

Niet raar bedoelt, maar is jou topsnelheid maar 150 km/u??

De auto van me pa gaat 250(begrenst) en ik hadtoch verwacht dat de top van een motor wat hoger zou liggen. Maar dit kan er natuurlijkook aan liggen dat jij een toerenmotor hebt, en geen sportmotor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 772

• Actief:  

Denk niet dat jij een motor met 100pk bij houd  :lol: Die van mij heeft maar 27pk met top snelheid van 150km.

Ik weet niet of 100pk veel is BIJ een motor? Maar echt... m'n topsnelheid is rond de 140 met het nieuwe motorblokje die ik er dit jaar ga op zetten, en dat is voor mij ook.. best... scary :o

Ik maak vast ooit nog wel een filmpje als ik er mee ga rijden. Valt te vergelijken met dit:

Echt sick... :s Ik geloof zelf ook niet dat het zo snel gaat, maar de oude eigenaar van het blokje ging echt als een IDIOOT optrekken met dat dat kreng.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.7k
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Gisteren met een maat iets een quad besteld bij goud koorts veiling.nl . Gewoon om te kijken of het lukt, totale kosten waren 64 euro en dan kunnen we hem ophalen bij Den-haag.

ATV-002      Mini Quad   49CC   Red 

1-cylinder,Lucht gekoeld, 2-takt (mengsmering), max. torque and toerental: 3.5N.m / 6,000 rpm

Start systeem: trek start 

Remmen (front/rear): schijfrem 

Banden (front/rear): 4.10 x 10 -4/4.10x10-4   

Overbrenging: Ketting   

Brandstof capaciteit : 1 Liter   

Wiel basis : 600mm   

Zitting : 530mm   

Vrij van grond: 750mm   

Gewicht : 33 kilo   

Max. snelheid : 45 km/uur   

Max. draag vermogen : 110 kilo    

CE goedgekeurd   

Niet bedoeld voor gebruik op de openbare weg 

Enige assemblage is vereist. (stuur en wielen)

oqwoyq.png

We "wonnen" de bieding voor 39 euro, daarbij nog de 24 euro ophaal kosten. We zijn benieuwd maar via een andere kennis kreeg ik namelijk te horen dat hij werkelijk zijn producten binnen krijgt. En voor 30 euro willen we wel dat kansje wagen! Ik houd jullie op de hoogte  :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Haha lachen zo'n 50cc crossertje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Bijdragen:  5959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  

zou grappig zijn als je kleine erop zou kunnen DukeN  :P

Bij ons in het dorp waar ik eerst woonden was ook zo'n gezin, 1 tweeling & 1 van ander half jaar ouder, allemaal zo'n ding, Scheuren hun, Zag er echt kei grappig uit! ;D

Of dat 50cc was, Geen idee..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

@ Duken: als je hem echt krijgt wil ik hem altijd over kopen van je voor 40 euro fso :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 295

• Actief:  

Ik weet niet of 100pk veel is BIJ een motor? Maar echt... m'n topsnelheid is rond de 140 met het nieuwe motorblokje die ik er dit jaar ga op zetten, en dat is voor mij ook.. best... scary :o

Ik maak vast ooit nog wel een filmpje als ik er mee ga rijden. Valt te vergelijken met dit:

Echt sick... :s Ik geloof zelf ook niet dat het zo snel gaat, maar de oude eigenaar van het blokje ging echt als een IDIOOT optrekken met dat dat kreng.

Best wel wat ja, een vriend van me heeft een motor met 118pk de top snelheid ligt ergens rond de 300km. Heb ooit achter op gezeten met 240km dat was echt snel  8)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

Nu we er toch over bezig zijn, ga denk ik nog eens wat zagen bij me ouders voor een crossmoto

:love:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 295

• Actief:  

Mijn neefje heeft een ktm, dat is echt een super merk. Wel jammer dat ze zo duur zijn, een goeie ktm kost minstens 1600 euro..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 772

Een goede KTM minstens 1600 euro? Neen hoor, neem maar voor een nieuwe 4500 euro. als het niet meer is. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 295

• Actief:  

Maar ik heb het hier over tweedehands, bijvoorbeeld van marktplaats.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 772

Ja klopt, maar dan betaal je nog meer denk ik, KTM is zeer goede kwaliteit O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 295

• Actief:  

Mijn neefje heeft een ktm, dat is echt een super merk. Wel jammer dat ze zo duur zijn, een goeie ktm kost minstens 1600 euro..

Voor kwaliteit betaal je KTM is nou eenmaal een goede merk alleen jammer dat de motor,s meestal oranje zijn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

Ja klopt, vind orangje nu ook weer niet zo mooi ::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 295
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  

Dat ding wat ik straks binnen moet krijgen is natuurlijk keihard made in china. Maar voor die 60 euro kunnen we wel een paar dagen als een dwaas met dat ding gaan raggen. Het is dan tenslotte nog goedkoper als 4 potjes karten ;) a 12 minuten per keer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

We hebben geweldig nieuws voor alle ontwikkelaars! Versie 8.4.1 van PHP is nu officieel uitgebracht, en dit is de eerste stabiele release in de 8.4-serie! Maar dat is nog niet alles – tegelijkertijd zijn er ook updates voor de versies 8.1, 8.2 en 8.3 verschenen. PHP, dat staat voor "PHP: Hypertext Preprocessor", is een krachtig hulpmiddel dat voornamelijk wordt gebruikt voor het creëren van dynamische webpagina's op webservers. Het gaat vaak hand in hand met databaseprogramma's om een naadloze gebruikerservaring te garanderen. Deze nieuwe release van PHP 8.4.1 biedt een schat aan verbeteringen en nieuwe functies die je niet wilt missen! Hier zijn enkele van de meest opwindende toevoegingen: - Property Hooks**: Deze functie maakt het mogelijk om meer controle te hebben over de eigenschappen binnen je objecten, waardoor je code flexibeler en dynamischer wordt. - Asymmetric Property Visibility**: Dit geeft je de mogelijkheid om verschillende zichtbaarheidseisen voor eigenschappen in je klasse te definiëren, wat de modulariteit van je code aanzienlijk vergroot. - Lazy Objects**: Met deze functie kun je objecten pas laden wanneer ze echt nodig zijn, wat de prestaties van je applicatie kan verbeteren. - PDO Driver-Specifieke Subclasses**: Dit maakt het eenvoudiger om met verschillende database-driver-specifieke functionaliteiten te werken, wat de interoperabiliteit van je applicaties vergroot. - BCMath Objecttype**: Een nieuwe toevoeging die het werken met grote getallen vergemakkelijkt, ideaal voor toepassingen die met financiële gegevens werken. - En nog veel, veel meer!**  Wil je direct aan de slag met PHP 8.4.1? Bezoek dan  https://www.php.net/downloads.php voor de bronbestanden. Voor Windows-gebruikers zijn de bronbestanden en binaire versies beschikbaar op windows.php.net/download/. Vergeet niet om de ChangeLog te raadplegen voor een gedetailleerd overzicht van alle wijzigingen. En als je van plan bent om te migreren, bekijk dan zeker de migratiegids in de PHP-handleiding voor een compleet overzicht van nieuwe functies en eventuele wijzigingen die mogelijk niet achterwaarts compatibel zijn. Dit is een spannende tijd voor de PHP-gemeenschap! Duik in de nieuwe mogelijkheden en maak je projecten nog krachtiger en dynamischer. Happy coding!
  • Recente prestatie

• Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...