Cédric. Geplaatst Mei 2, 2008 Bijdragen: 1626 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/08 Status: Offline Actief: September 10, 2012 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Mei 2, 2008 Ik zoek een progamma om jpeg. naar VMT te converten. Ik zou graag zelf een css spray maken maar dat lukt nu niet omdat ik mijn jpeg. files niet kan converten. Weten jullie soms een progamma ? heb me al dood gezocht op google. Alvast bedankt ! :peace: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.6k
Jon Geplaatst Mei 2, 2008 Bijdragen: 295 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/19/06 Status: Offline Actief: Juni 12, 2013 Delen Geplaatst Mei 2, 2008 volgens mij kan je gewoon jpeg files uploaden in css?? dan converteerd hij hem vanzelf als het goed is:) de groeten, Jon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 295
Cédric. Geplaatst Mei 3, 2008 Bijdragen: 1626 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/08 Status: Offline Actief: September 10, 2012 Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Mei 3, 2008 volgens mij kan je gewoon jpeg files uploaden in css?? dan converteerd hij hem vanzelf als het goed is:) de groeten, Jon Dat lukt nooit. (zie mijn ander topic) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.6k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie