Niels. Geplaatst Mei 1, 2008 Bijdragen: 950 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/25/07 Status: Offline Actief: April 27, 2014 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Mei 1, 2008 Hey Ik en me broertje wouden graag via LAN cod 2 tegen mekaar gaan spelen Bij mij ging de installatie wel goed enzo. Maar zodra me broertje hem wou installeren , kon de pc niet de cod 2 cd vinden :-[ HIj heeft Windows Vista Home Premium Maar wat nou het rare is , is dat als hij de cd erin doet, de pc echt heel veel lawaai gaat maken . Wij hebben dus al in Deze Computer gekeken , alleen dat zie je niks, want dat zoekt de pc kennelijk nog de cd ofzo :-[ We zien dus helemaal geen pictorgram ofzo . Alleen wel een groene laadbalk boven in het beeld. ( van Deze Computer ) Hij laad deze, maar dan blijft hij daar gewoon op staan en doet hij verder helemaal niks. Wie kan ons helpen ? Alvast bedankt! O0 Gr. Niels en Paul ( Broertje van Niels xD ) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 950
xxlbuk Geplaatst Mei 1, 2008 Bijdragen: 149 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/16/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Mei 1, 2008 zou je niet de bestande ofzo van de cd op de goede pc kunnen zetten en ze dan in een gedeelde map zetten(met het netwerk) en dat je broertje ze vanuit daar installeerd?? anders miss een probleem met de la? ff keertje schoonmaken ofzo? nieuwe driver instaleren? geprobeerd als admin? Rechtsklik eens op je cd-rom, kies voor eigenschappen/automatisch afspelen/selecteer de actie die je wilt. In dit geval de verkenner openen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 149
Niels. Geplaatst Mei 1, 2008 Bijdragen: 950 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/25/07 Status: Offline Actief: April 27, 2014 Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Mei 1, 2008 Ik kan hem niet in gedeelde mappen doen :-[ Aangezien me pc na de kl*te is.. Maar hij zou het toch gwn moeten doen op Vista? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 950
marcov Geplaatst Mei 1, 2008 Bijdragen: 1157 Waardering: 9 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Oktober 25, 2013 Delen Geplaatst Mei 1, 2008 // Niels als alles het bij jou doet, deel gewoon de map waarin COD 2 staat en laat je broertje 'm openen, klaar Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 9 1.2k
Niels. Geplaatst Mei 1, 2008 Bijdragen: 950 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/25/07 Status: Offline Actief: April 27, 2014 Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Mei 1, 2008 Kzal proberen, moet wel eerst me pc klaar zijn , want hij is kaduuk >.< Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 950
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie