neorej Geplaatst April 30, 2008 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/30/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 30, 2008 Ik heb dit gedownload met azureus vuze. Ik nam de poolse versie omdat ik daar de meeste seeds had. Ik heb nu het spel + crack + poolse patch. Nu kan ik na het juist plaatsen van de crack het spel niet starten, ik krijg volgende warning. Kan entrypoint van procedure _ GrannyNewMeshDefromer@16 niet vinden in DLL-bestand granny2.dll Weet iemand raad? Pc: Ik kan de patch NIET installeren.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Tom Geplaatst April 30, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst April 30, 2008 Het is niet zo heel verstandig om een Poolse versie van iets te nemen. Waarschijnlijk kun je dan ook alleen maar Pools spelen. Eigenlijk staat er in de warning dat het granny2.dll bestand beschadigd is of niet bestaat. Ik heb mijn twijfels. Ik denk namelijk dat deze versie een virus is. Wie noemt er nou een dll van zijn game granny2.dll? Ik zou een nieuwe downloaden, maar dan een Engelse versie. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
neorej Geplaatst April 30, 2008 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/30/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 30, 2008 Het is niet zo heel verstandig om een Poolse versie van iets te nemen. Waarschijnlijk kun je dan ook alleen maar Pools spelen. Eigenlijk staat er in de warning dat het granny2.dll bestand beschadigd is of niet bestaat. Ik heb mijn twijfels. Ik denk namelijk dat deze versie een virus is. Wie noemt er nou een dll van zijn game granny2.dll? Ik zou een nieuwe downloaden, maar dan een Engelse versie. dat granny2 bestand bestaat wel Ik zoek wel een nieuwe (darn, 2 dagen download voor niets ) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
neorej Geplaatst April 30, 2008 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/30/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 30, 2008 Trouwens, als ik open zonder de crack gaat alles normaal tot natuurlijk de warning van verkeerde cd... Als het een virus zou zijn zou dit niet het geval zijn. Kan natuurlijk gewoon een nep zijn en dan heb ik een nieuwe crack nodig? Waar download is best een nieuwe torrent? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Tom Geplaatst April 30, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst April 30, 2008 Tsja, waarschijnlijk is het allemaal wel best wat je hebt gedownload, maar ik vertrouw gewoon geen Poolse versie. Ik zou <a href="http://www.mininova.org/get/1149348"><b>deze</b></a> downloaden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie