lein Geplaatst April 30, 2008 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/30/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 30, 2008 Ik ben opzoek naar het spel my wordcoach nederlands voor de wii. Heb al gezocht maar vind alleen andere talen.. en ik heb begrepen dat je moet zoeken naar documenten met pal. Wie kan me helpen? bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Jeroen Geplaatst Mei 6, 2008 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Mei 6, 2008 ik begrijp je niet zo goed, download je met bittorrent of niewsgroepen of wat? pal. is alleen bij films...toch... als je met torrents download heb ik niks voor je kunnen vinden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Fredpascal Geplaatst Mei 7, 2008 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Mei 7, 2008 Pal kan ook voorkomen bij PS3, PS2, Wii enz. Voor welke console wil je het spel ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
Farid. Geplaatst Mei 7, 2008 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Mei 7, 2008 Pal kan ook voorkomen bij PS3, PS2, Wii enz. Voor welke console wil je het spel ? ik weet het niet hoor maar het staat er: Ik ben opzoek naar het spel my wordcoach nederlands voor de wii. Heb al gezocht maar vind alleen andere talen.. en ik heb begrepen dat je moet zoeken naar documenten met pal. Wie kan me helpen? bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
Fredpascal Geplaatst Mei 7, 2008 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Mei 7, 2008 Pal kan ook voorkomen bij PS3, PS2, Wii enz. Voor welke console wil je het spel ? ik weet het niet hoor maar het staat er: Ik ben opzoek naar het spel my wordcoach nederlands voor de wii. Heb al gezocht maar vind alleen andere talen.. en ik heb begrepen dat je moet zoeken naar documenten met pal. Wie kan me helpen? bedankt. Oops even eroverheen gelezen. Maar ik ga nu beginnen met zoeken, als er resultaten zijn wijzig ik dit bericht weer. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
PIER2020 Geplaatst Mei 13, 2008 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/12/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 13, 2008 Misschien een domme vraag, maar kan je iets doen met een versie voor Nintendo DS ? Dan kan ik jou helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie