repoc Geplaatst April 30, 2008 Bijdragen: 104 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/21/08 Status: Offline Actief: Januari 31, 2013 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst April 30, 2008 ik heb tmu geinstalleerd maar als ik em wil spelen moet ik de "disc key" invoeren, hoe kom ik daar aan? ik had het spel trouwens gedownload Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 104
Cédric. Geplaatst Mei 1, 2008 Bijdragen: 1626 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/08 Status: Offline Actief: September 10, 2012 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Mei 1, 2008 Heb ook TMU. ook de gedownloade Hier mogen geen serials worden gepost Dus je typt in bij Google : Track mania united serial. Dan ga je op die websites en voer dan de serial in de setup in PS : je kan niet online Voor online te willen spelen verwijs ik je naar Track mania nations forever het is gratis te downloaden en het is de online versie van TMU (dus dezelfde grafics) Succes PM me voor meer info Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.6k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie