Nessie Geplaatst April 29, 2008 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 29, 2008 Hallo, Ik probeer een orginele dvd te kopieren maar die is beveiligd nu heb ik via deze site het programma dvd fab geinstaleerd en zo kreeg ik mooi de dvd op mn laptop daarna alles precies gedaan hoe het uitgelegt staat op deze site, de eerste dvd ging mooi ( het is een seizoen dvd ) maar na 2 dvd gedaan te hebben wil die niet meer, de dvd fab dus, hij is nu echt uren bezig om de dvd op mn laptop te zetten en blijft steeds stil staan waardoor mn laptop nu steeds crasht. Weet iemand misschien hoe dat kan?? Ben echt een leek dat betreft groetjes Vanes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie