Spring naar bijdragen

Beginnende downloader

Tjoe Nij

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallo, ik ben een beginnende downloader, en wilde een beetje makkelijk beginnen,

dus heb ik SWAT 4 gedownload, ik heb hem met uTorrent gedownload, en kreeg toen

vier bestanden:

• Swat 4 CD1.bin

• Swat 4 CD1.cue

• Swat 4 CD2.bin

• Swat 4 CD2.cue

Toen heb ik een crack gedownload en ook het programma Deamon Tools, maar ik weet nu niet meer wat ik moet doen, ik ben vastgelopen, kan iemand me helpen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Met behulp van Daemon Tools kun je die .cue bestanden laden.

Klik met de rechtermuisknop op het icoontje van Daemon Tools. Die staat bij de tijdsbalk. Vervolgens ga je achtereenvolgens naar 'Virtual CD/DVD-Rom', 'Device 0: [X:] Empty' en 'Mount Image'. Dan krijg je een Windows Verkenner-achtig scherm te zien. Je zoekt dan de CD1.cue op en laadt die in Daemon Tools. De installatie van Swat 4 zal dan beginnen.

Als de installatie om een tweede CD vraagt, doe je hetzelfde als bij CD 1, maar dan met CD2.cue. De installatie zal zich afmaken en het programma is dan geïnstalleerd.

Vervolgens zoek je de installatiemap van het programma op en plak je de crack in die map. Windows zal dan waarschijnlijk een bestand willen overschrijven. Klik dan op 'OK' en start het programma op. Dit zal werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

ik moet dus in de map, die ik vind bij mijndocumenten/downloads/SWAT4, in die map moet ik dus de crack

SWAT4.exe plaatsen, en als ik dat doe, en het spel start op de manier die jij zzei, nog bedankt daarvoor trouwens, dan geeft hij aan dat ik de orginele cd erin moet doen, maar die heb ik natuurlijk niet, en dat met die crack werkt niet... wat nu...?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

• Actief:  

Nee, ik heb het waarschijnlijk te snel uitgelegd.

Je hebt de crack in C:/Documents and Settings/Administrator/Mijn Documenten/Downloads/SWAT4 staan. De installatiemap is waar je het programma hebt geïnstalleerd. Waarschijnlijk C:/Program Files/SWAT4. Je kopieërt nu de crack uit je Downloads/SWAT4 naar Program Files/SWAT4. Windows zal je dan vragen een bestaand bestand te overschrijven. Klik dan op "OK" en het programma zal werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

heel erg bedankt tom, het is gelukt, ik kan nu spelen!

cya

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

• Actief:  

Dat is mooi. Slotje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...