arctic Geplaatst Maart 18, 2005 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 18, 2005 hey, ik heb er vandaag dus eindelijk eens werk van willen maken,namelijk zou ik graag een paar ps2 spellen downloaden die hier nog ni uit zijn(tekken5...enz) Ik heb dus gedaan zoals in de uitleg,bittornado geinstalleerd dan naar torrentspy website gegaan en gezocht naar tekken 5... op die link dubbelgeklikt en het is beginnen downloaden... Ik heb geen programma bittorent gedownload of geinstalleerd,maar het is nu 2 uur bezig en het staat op 5 procent!!! Zijn er geen snellere manieren om games eraf te halen of wat doe ik verkeerd? En kan ik dat stopzetten en bv morgen verder gaan? ik hoop da iemand mij vlug kan helpen! grtz kevin Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Gast TijN Geplaatst Maart 18, 2005 Delen Geplaatst Maart 18, 2005 Ligt eraan hoe groot het spel is en hoeveel seeders/leechers erzijn. Ja er zijn vast wel snellere manieren, maar begin maar eens met zoeken, de mogelijkheden zijn eindeloos. Ja, je kan downloads stopzetten en later verder gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast nerdbuster Geplaatst Januari 7, 2006 Delen Geplaatst Januari 7, 2006 hallo allemaal , Ik ehb prince of persia the two thrones gedownload ,maar dan heb ik dus weer dat ik niet weet wat de disc key is die je nodig hebt , dus nu de vraag : weet iemand hoe ik het spel toch kan spelen?? alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast NeoNix Geplaatst Januari 7, 2006 Delen Geplaatst Januari 7, 2006 kijk eens of er \'n .nfo bestand bij zit... staat meestal de key in (openen met kladblok of damn nfo viewer dus niet met windows informatie center want dan spuugt ie blubber) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.