spraayer Geplaatst April 27, 2008 Bijdragen: 12 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/10/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 27, 2008 hey iedereen ik speel sinds kort B&W 2 en ik krijg een error tijdens het spelen. het komt steeds op een ander moment voor, dan wordt het beeld zwart, en sluit het zichzelf af en daarna krijg ik een error dat er een fout is opgetreden in het white.exe bestand. ook zou ik het andere mensen aanraden het te spelen mvg spraayer Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 12
Tom Geplaatst April 27, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst April 27, 2008 Die error betekent meestal dat het programma niet genoeg geheugen beschikbaar heeft of dat de videokaart niet goed genoeg is. Het is bij jou waarschijnlijk het eerste, omdat het pas na een tijdje gebeurt. Alhoewel het zwarte beeld ook op het tweede kan duiden. Voldoet je computer wel aan de systeemeisen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
spraayer Geplaatst April 27, 2008 Bijdragen: 12 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/10/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 27, 2008 mijn p.c voldoet aan de systeemeisen. ik heb hem ook alweer aan de praat, kheb dat verrekte bestand gwn vervangen, alsnog bedankt O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 12
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie