Gast Chilly Geplaatst December 9, 2005 Delen Geplaatst December 9, 2005 Ik heb voor harry potter en de vuurbeker een ondertiteling gedownload maar het zijn twee betsanden. ik vroeg me dus af of je die samen konvoegen ik heb nu avi2dvd gebruikt en gewoon een bestand bij subtitle 1 en de andere bij subtitle 2 maar ik denk dat dat voor twee verschillende ondertitelingen zijn. de vraag is dus of ik eertst de ondertitelig moet samenvoegen of iets??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Maarten15 Geplaatst December 16, 2005 Delen Geplaatst December 16, 2005 hey,, ik had het laats ook bij Four Brothers dat het er 2 waren, ik wist ook niet hoe ik het samen kon voegen, ik heb gewoon naar een andere site gezocht met 1 bestandje als onder titeling: www.subtitels.tk http://www.nlondertitels.com/ zeg ff als je er wat aan gehad hebt plz, nog ff een vraagje,, waar haal jij je Torrents vandaan? ik zoek er 1 van Narnia.. en van chicken little, kun je mij vertellen waar ik een goede torrent kan vinden? Bedankt Maarten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Glitch1 Geplaatst Januari 6, 2006 Delen Geplaatst Januari 6, 2006 www.torrentspy.com of www.torrentreactor.net die gebruik ik altijd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast NeoNix Geplaatst Januari 6, 2006 Delen Geplaatst Januari 6, 2006 ondertiteling kan je samenvoegen met subtitle workshop... en www.ondertitel.com is er ook een Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie