Spring naar bijdragen

bestanden die ik niet zomaar kan uitpakken

Aanbevolen reactie

• Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1626
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Het zijn RAR. bestanden, je moet ze gwn uitpakken

je opent winrar

je doet rechter muisklik op het bestand dat moet uitgepakt worden en dan klik je op : Extract to the specified folder.

Dan zal je een setup bekomen of wat het ook is .....

Succes O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.6k

• Bijdragen:  173
  • Actief:  

ok dat is duidelijk maar wat doe je dan met bestanden zoals deze ? flt-aom-.003 enz .

deze kan ik niet uitpakken met winzip e.d

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 173

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Daar staan er als het goed is heel wat van, beginnende met .000, .001, .002, .003, enzovoorts. Daar kun je alsnog met WinRAR mee aan de slag. Je pikt er 1 uit en pakt die vervolgens met WinRAR uit zoals the_tagger al beschreef. Dan komt er een image-bestand uit. Je hoeft ze niet allemaal één voor één uit te pakken, dat doet WinRAR zelf; als je er 1 uitpakt, neemt WinRAR ze direct allemaal mee omdat ze in .0xx geschakeld staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Bijdragen:  2
  • Actief:  Nooit

Het is me nog niet gelukt maar nu iets anders ik heb deze bestanden. als ik de bovenste uitpak komt er een icoontje van vlc (media player)  ik heb vlc verwijdert maar dan komt dat icoontje er nog steeds te staan plaatje: http://nl.tinypic.com/view.php?pic=ozmsm&s=3  als je antwoord dan wil ik graag een duidelijke uitleg als dat kan?

Thanx :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2

• Actief:  

Dit zijn .vob en .ifo bestanden als ik het goed zie? Het plaatje is namelijk nogal klein. Deze bestanden zijn videobestanden en onderdeel van een film. Je hebt de rar-bestanden dus toch uitgepakt gekregen. Deze bestanden kun je op DVD branden en dan krijg je een film te zien.

Wat wil je nu met deze bestanden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Bijdragen:  173
  • Actief:  

de bestanden wat ik bedoen (flt-aom-.003 enz ) kan ik niet uitpakken met winzip enz ,als ik winzip open en naar die map ga zijn er geen bestanden zichtbaar die uitpakbaar zijn .

Dat is dus het probleem ,normaal kan je gewoon erop klikken en da opent winzip vanzelf en dan uitpakken dat is duidelijk maar met deze gaat dat dus niet !!!!!??????

Wat nu?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 173

• Actief:  

Daarom moet je ook WinRAR hebben en niet WinZip. Maar de bestanden zijn al uitgepakt. Er staan immers .vob en .ifo bestanden, die erop duiden dat de .xxx bestanden zijn uitgepakt. Kun je dat volgen? Die bestanden komen namelijk uit die .xxx bestanden. Lees niet alleen mijn laatste zin die ik schrijf, maar het hele bericht. Ik heb dit namelijk al 3 keer gezegd en je geeft niet aan of het zou kunnen zijn dat je ze toch al hebt uitgepakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...