Spring naar bijdragen

Wii - Xbox 360 - Playstation 3

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2728
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Als er een spel is die me saai lijkt is het guitar hero wel... Ik begrijp niet hoe mensen dat leuk kunnen vinden. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.7k
  • Reacties 1.2k
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  2626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

dj hero is alleen speelbaar met combinatie van draaitafel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 29
  • 2.6k

• Bijdragen:  4943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Guitar Hero en Dj hero zijn echt heel gaaf hoor! Heb DJ hero eventjes gespeeld en het was heel moeilijk, de muziek is wel erg vet! Maar ik ga over een tijdje waarschijnlijk ook een Xbox kopen, een omgebouwde omdat ik niets om online gamen geef.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Bijdragen:  2626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

zo lastig vind ik het niet ö

Kheb et al een paar keer kunnen doen bij een maat.

medium is nog te doen..

Op expert word het wel wat pittiger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 29
  • 2.6k

• Bijdragen:  5261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

ik geef (ook) niks om inline games. ik wil hem misschien laten ombouwen maarrr hoe moet ik de updates van de spellen er dan bij zetten? als ik dan een xbox spel download zit ie er dan gewoon bij ofzo??

Post samenvoeging: januari 23, 2010, 14:30:54

ik geef (ook) niks om inline games. ik wil hem misschien laten ombouwen maarrr hoe moet ik de updates van de spellen er dan bij zetten? als ik dan een xbox 360 spel download zit ie er dan gewoon bij ofzo??

kan ik gewone xbox spellen ook download en dan spelen op de xbox 360?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

• Bijdragen:  1626
  • Waardering:   0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

ik geef (ook) niks om inline games. ik wil hem misschien laten ombouwen maarrr hoe moet ik de updates van de spellen er dan bij zetten? als ik dan een xbox spel download zit ie er dan gewoon bij ofzo??

Post samenvoeging: januari 23, 2010, 14:30:54

ik geef (ook) niks om inline games. ik wil hem misschien laten ombouwen maarrr hoe moet ik de updates van de spellen er dan bij zetten? als ik dan een xbox 360 spel download zit ie er dan gewoon bij ofzo??

kan ik gewone xbox spellen ook download en dan spelen op de xbox 360?

Diegene die Xbox 360 ondersteund kan je spelen.

http://www.xbox.com/nl-NL/games/backwardcompatibilitygameslist.htm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.6k

• Actief:  

is er ook een usb loader voor de xbox 360?? zoja hoe te installeren?? en waar te downloaden.

kan ik de xbox 360 ook zelf ombouwen (heb geen zin om er rond de 30 euries voor te betalen).

zoja hoe en waarmee??

Ik hoop dat er een usb loader is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

• Actief:  

is er ook een usb loader voor de xbox 360?? zoja hoe te installeren?? en waar te downloaden.

kan ik de xbox 360 ook zelf ombouwen (heb geen zin om er rond de 30 euries voor te betalen).

zoja hoe en waarmee??

Ja die is er.

http://www.xbox-scene.com/xbox1data/sep/EkyEklupAkuqKGlYDX.php

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.6k

• Actief:  

zoja hoe en waarmee??

Ja die is er.

http://www.xbox-scene.com/xbox1data/sep/EkyEklupAkuqKGlYDX.php

is iemand bekend met de usb loader voor de xbox 360?? zoja werkt die goed?? enne wat voor een dvd moet het zijn? en leest een niet omgebouwde xbox hem dan wel?????
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

• Bijdragen:  1420
  • Actief:  

ik wil binnenkort een Xbox 360 Elite gaan kopen, maar waar is hij het goedkoopst?

als het goedkoop is wil ik hem ook best importeren, als ik dan maar geen last krijg dat hij hier ergens niet mee compatible is of dat soort probleempjes. Weten jullie dat? een goedkope xbox 360, importen OK maar wel dezelfde versie. boven de 230 euro hoeven jullie niet te noemen want die heb ik al gezien! bedankt alvast  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 1.4k

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  

Had mijn Xbox 360 elite met 2 controllers en met Pure/Lego Batman bundle voor 150 euro gekocht. Je moet even sites van Eplaza en bartsmit enzo in de gaten houden, die stunten regelmatig met prijzen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Actief:  

Had mijn Xbox 360 elite met 2 controllers en met Pure/Lego Batman bundle voor 150 euro gekocht. Je moet even sites van Eplaza en bartsmit enzo in de gaten houden, die stunten regelmatig met prijzen.

Oké dankje! zal ze in de gaten houden en dan toeslaan!  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 1.4k

• Bijdragen:  5959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30
  • Was actief op:  Windows

Maar jij had toen toch ook geluk met die dozen die nat waren geworden ofzo?

Want das echt wel chill!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

• Bijdragen:  4307
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Eplaze kreeg door die actie teveel aanvragen binnen. Dus kreeg robin een gloednieuwe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4.3k

• Actief:  

okee, maar komen die acties nog dan of was het eenmalig dat het zo goedkoop was?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 1.4k

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  

Kunnen nog best wel komen hoor, gewoon in de gaten houden :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Actief:  

Gisteren rond 20.03 u. is mijn xbox 360 drive overleden.

Heb hem helemaal opengedaan, niks aan moederbord te zien.

Daarna de drive, hij stonk helemaal en vanbinnen was iets verbrand.

Ik zal jullie later een foto posten.

R.I.V

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.6k

• Actief:  

Kan ik mij xbox 360 ombouwen zonder dat ik wordt verbannen van het internet als ik online speel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

• Actief:  

Kan ik mij xbox 360 ombouwen zonder dat ik wordt verbannen van het internet als ik online speel?

Het "schijnt" dat ze er 1 gaan uitbrengen waarmee je niet geband kan worden.

Maar dan moet je alsnog nogaltijd een zeer goede rip hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.6k

• Bijdragen:  720
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Cédric, dats echt zwaar klote! Zat er nog garantie op of kan je hem laten repareren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 720

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Het "schijnt" dat ze er 1 gaan uitbrengen waarmee je niet geband kan worden.

Maar dan moet je alsnog nogaltijd een zeer goede rip hebben.

Die is er al (Lite Touch), de kans is er altijd. Maar door steeds nieuwe updates van de hackers wordt die kans steeds kleiner. Ook doordat ABGX steeds meer door ontwikkeld worden de back-ups ook beter. Lite Touch is er op dit moment alleen nog maar op Lite-On, verder als je gaat branden moet je zeker weten dat SplitVid aan staat. De kans is dan echt minimaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Actief:  

Cédric, dats echt zwaar klote! Zat er nog garantie op of kan je hem laten repareren

Hij was geflashed, dus geen garantie meer. En ze zitten 2 extra heatsinks op mijn moederbord die er niet af gaan zonder restjes natelaten.

Maar ik ga proberen wat deeltjes van mijn xbox 360 te verkopen.

Dan heb ik wat geld om zo'n elite te kopen die Robin ook heeft.

Want alleen de drive werkt niet meer.

Anders is alles in orde. Dus ik kan er nog een beetje geld van krijgen, hoop ik toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.6k

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Je zou ook gewoon de dvd drive kunnen vervangen. Kost zo'n 40 euro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Actief:  

Je zou ook gewoon de dvd drive kunnen vervangen. Kost zo'n 40 euro.

Ik zou inderdaad terug een BenQ kunnen kopen.

Maar het probleem is dat die niet echt 1 van de beste drives zijn.

Ik krijg bv. veel dat mijn dvd vuil is enzo. Daarvoor staat die bekent.

Dit lijkt me een mooie deal : http://www.gamemania.be/Default.aspx?tabid=87&gmgame=000000000000023588

Wat vinden jullie ervan ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.6k

• Bijdragen:  5247
  • Waardering:   249
  • Actief:  

Microsoft stopt ondersteuning Live voor Xbox-games

HOOFDDORP - Microsoft stopt per 15 april 2010 met het ondersteunen van Xbox Live voor games die op de originele Xbox verschenen, inclusief de spellen die speelbaar zijn op de Xbox 360. Dat schrijft Xbox Live's Larry Hryb, beter bekend als Major Nelson, op zijn site.

De mogelijkheid tot het verder evolueren van Xbox Live wordt als belangrijkste reden genoemd voor het stopzetten van de dienst.

Microsoft benadrukt hierbij dat er lang over het besluit is nagedacht, maar dat het stoppen met de ondersteuning van de oorspronkelijke Xbox-games een noodzakelijk kwaad is voor het verbeteren van de dienst. Wat deze evolutie zou kunnen inhouden werd echter niet vermeld.

Halo 2

Opvallend is dat hiermee ook een einde komt aan de meer dan vijf jaar dat Halo 2 online speelbaar was. De shooter uit 2004 was nog steeds een populaire game op het Xbox Live-netwerk. Desalniettemin zal ook deze titel geen uitzonderingspositie krijgen.

Xbox Live's manager Marc Whitten laat hierover weten dat "[Halo 2] de manier waarop wij games spelen fundamenteel heeft veranderd. En hoewel het moeilijk is om dit tot een einde te zien komen, zal de Halo-franchise met Halo 3, Halo: ODST en binnenkort Halo: Reach van groot belang blijven voor de multiplayerervaring van deze generatie.

"Daarnaast belooft Whitten dat gebruikers die direct zullen worden getroffen door de maatregel hiervan persoonlijk op de hoogte zullen worden gesteld.

"We zullen contact opnemen met de Live-leden die direct getroffen worden door deze verandering. Als jij daar bijoort raad ik je aan om je Live-berichten en het aan Xbox Live gekoppelde e-mailadres in de gaten te houden voor meer informatie en kansen. We zien je als een partner in dit proces," aldus Whitten.

Xbox Live

Xbox Live, dat in november 2002 in Amerika lanceerde, is het eerste grote online netwerk voor consoles. Sinds de lancering heeft het netwerk in totaal 23 miljoen leden verworven.

Op de oorspronkelijke Xbox was er echter geen gratis lidmaatschap zoals we dat nu kennen in de vorm van Xbox Live Silver en er was ook een creditcard nodig om een abonnement af te sluiten. Daardoor wist Live op de oorspronkelijke Xbox slechts een klein deel van de gebruikers te bereiken.

Toen de Xbox 360 in 2005 verscheen werd de structuur van het netwerk grotendeels veranderd, al was dit niet zichtbaar voor gebruikers van de oorspronkelijke Xbox.

Toch belemmerde de oude Xbox Live-dienst op sommige vlakken de nieuwe versie van het netwerk. Zo kan de huidige vriendenlijst op Xbox Live niet groter zijn dan 100 mensen doordat Xbox-games meer vrienden niet kunnen ondersteunen.

Microsoft zal naar alle verwachtingen binnenkort meer bekendmaken over de voordelen van het sluiten van de dienst voor Xbox-gebruikers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 249
  • 5.2k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Files 3.8 Nu Beschikbaar voor Download We zijn verheugd om aan te kondigen dat Files 3.8 nu beschikbaar is voor download! Deze nieuwste update van de populaire bestandsbeheerder voor Windows 10 en 11 introduceert een scala aan nieuwe functies die uw gebruikerservaring aanzienlijk zullen verbeteren. Hieronder vindt u een overzicht van de belangrijkste vernieuwingen: Beheer Tags vanuit de Zijbalk U kunt nu eenvoudig tags beheren vanuit de zijbalk. Door met de rechtermuisknop op het taggedeelte te klikken, krijgt u de optie "Beheer tags" te zien. Hier kunt u tags aanmaken, verwijderen of bewerken, wat het organiseren van uw bestanden nog eenvoudiger maakt. Snelle Toegang tot Storage Sense Voor de frequente gebruikers van Storage Sense is er goed nieuws: Files 3.8 maakt het gemakkelijker om toegang te krijgen tot deze functie. U kunt Storage Sense openen via de Command Palette, een aangepaste snelkoppeling toewijzen, of met de rechtermuisknop op een schijf in de zijbalk of op de startpagina klikken. Ondersteuning voor Alternatieve Gegevensstromen Naast het lezen van alternatieve gegevensstromen, stelt Files 3.8 u nu ook in staat om deze te creëren. Met deze functie kunt u extra gegevens aan uw bestanden toevoegen zonder de primaire inhoud te wijzigen. Het aanmaken van alternatieve gegevensstromen is beschikbaar via het contextmenu (standaard uitgeschakeld), de Command Palette of een sneltoets. Nieuwe Acties Files 3.8 bevat nieuwe acties die toegankelijk zijn via de Command Palette of aangepaste sneltoetsen. Tot de nieuwe acties behoren het kopiëren van het pad naar de huidige map, het plakken van items vanuit het klembord als snelkoppelingen en het sluiten van alle tabbladen (Ctrl + Shift + W). Verbeteringen aan Archiveringsinstellingen De aangepaste instellingen voor bestandcompressie worden nu opgeslagen tussen sessies, waardoor uw archiveringsprocessen nog efficiënter worden. Overige Verbeteringen Hieronder vindt u de rest van de changelog: - De privacybeleid-URL is bijgewerkt. - De responsiviteit van de kaarten in de schijfwidget is verbeterd. - Een probleem opgelost waarbij een WSL-prompt soms tijdens het opstarten verscheen. - Een probleem opgelost waarbij het annuleren van slepen en neerzetten de geselecteerde items wist. - Een probleem opgelost waarbij bulk hernoemen de sorteervolgorde niet volgde. - De plaatsing van het contextmenu op de startpagina is gecorrigeerd. U kunt Files downloaden via de Microsoft Store via  deze link De app is ook gratis beschikbaar op de officiële website. We hopen dat u geniet van de nieuwe functies en verbeteringen in Files 3.8 en dat deze update uw bestandsbeheerervaring naar een hoger niveau tilt!

bikerbob

Geplaatst

Probeer eens opnieuw te registreren.
  • Recente prestatie

• aVoid2 heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...