Spring naar bijdragen

Wii - Xbox 360 - Playstation 3

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Kun je de PS3 controller gewoon opladen met een kabeltje? En zit die er bij, als je een console koopt?

headsh0t.

Lees even dit door: http://community.eu.playstation.com/playstationeu/board/message?board.id=443&thread.id=5830

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k
  • Reacties 1.2k
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  5247
  • Waardering:   249
  • Actief:  

Kun je de PS3 controller gewoon opladen met een kabeltje? En zit die er bij, als je een console koopt?

headsh0t.

Je kan het  gewoon opladen met zo'n usb kabel - kleinere usb versie, en die krijg je er volgens mij bij.

USB-AM-to-Mini-USB-5PIN-Cable.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 249
  • 5.2k
  • 2 weken later...

• Bijdragen:  2626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Kan de lite versie ook op zn kant?

Net zoals de fat versie?

Of is dit niet mogelijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 29
  • 2.6k

• Bijdragen:  4307
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Ja, een simpele google search had je vraag beantwoord:

ps3-slim.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4.3k

• Bijdragen:  30
  • Leeftijd:  30

ik heb zelf een ps3  ;D

voor kerst van mn ouders gekregen  ;D

ik vind een ps3 eigenlijk wel het fijnste want dan kun je de beste spellen kopen, en je hoeft dan niet te betalen om online te spelen!

maar als je moet kiezen tussen een wii en een xbox zou ik voor de xbox gaan. wii gaat denk ik snel vervelen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 30

• Bijdragen:  841
  • Actief:  

Hallo,

Is dit bericht nou waar of niet waar? http://tweakers.net/nieuws/60808/microsoft-introduceert-in-2010-nieuwe-xbox-360.html

Ik wil heel graag een console heb nu ook het geld ervoor. Maar ik wil natuurlijk niet het risico lopen om een console te kopen die nog een jaartje mee gaat en nou ben ik heel erg fan van de xbox 360. Dus wil ik die ook heel graag maar er gaan veel geruchten rond dat er volgend jaar al een nieuwe uitkomt en dat kan ik ook best wel snappen want de xbox360 is al in 2005 uitgebracht.

gr stefjuh

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 841

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Ik zou wachten op Project Natal, wordt een compleet nieuwe game ervaring die niet upgradebale is (lijkt me) met de huidge xbox 360.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Bijdragen:  841
  • Actief:  

Is dat dit ?

lijkt me best vet trouwens!! maar ik denk dat je soms ook wel ff gewoon lekker op de bank wil zitten met je stick is dat dan ook mogelijk??

gr stefjuh ps bedankt voor de snelle reactie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 841

Tuurlijk is dat mogelijk. We zijn wel wat jaren verder voordat Natal in de winkel ligt. En dan nog een paar jaar later is het een standaard geworden in gaming.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4.3k

• Bijdragen:  1626
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Laten we hopen op eind 2010  :P

Koop ik me direct een nieuwe xbox ook.

Want die zal dan nog "niks" kosten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.6k

• Bijdragen:  5959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

wel vet een nieuwe xbox, maar ik vindt het opzich te veel op de WII lijken..

maar wel grappig om voor een keer te spelen, of met vrienden ofzo O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

Ten eerste het is geen nieuwe xbox. Het is een toevoeging. Zoals een normale webcam bij je laptop/pc is. En de statement dat het teveel op de wii lijkt is op nergens gebaseerd. Als er dan een bedrijf is die het grote deel overneemt is het sony wel met de magic wand. Spelen via de webcam bestaat al ontiegelijk lang. Sinds dat de webcam is uitgevonden voor de pc kwamen er al snel spelletjes. En toen kwam de eyetoy die het allemaal in een mooi formaat stopte. En nu strijkt microsoft het helemaal glad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4.3k

• Bijdragen:  5959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ten eerste het is geen nieuwe xbox. Het is een toevoeging. Zoals een normale webcam bij je laptop/pc is. En de statement dat het teveel op de wii lijkt is op nergens gebaseerd. Als er dan een bedrijf is die het grote deel overneemt is het sony wel met de magic wand. Spelen via de webcam bestaat al ontiegelijk lang. Sinds dat de webcam is uitgevonden voor de pc kwamen er al snel spelletjes. En toen kwam de eyetoy die het allemaal in een mooi formaat stopte. En nu strijkt microsoft het helemaal glad.

Ja das wel waar maar ik vindt het persoonlijk wel een beetje op de wii lijken met het balanceboard enzo, maar eyetoy was ook wel grappig aan het begin

maar geef mij toch maar gewoon een gameconsole zoals xbox op playstation waarbij je gewoon op je bank of bed kan liggen gamen:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 6k

Begrijpend lezen? Het is geen nieuwe console. Het is een webcam voor de xbox.

En balanceboard en motion sensing zie ik geen verband tussen. Bij de een moet je meer gewicht zetten op rechts bijvoorbeeld om naar rechts te gaan. Motion Sensing gaat een stap verder. Letterlijk een stap verder. Want als je een stap naar rechts doet dan doet de avatar dat ook op het scherm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4.3k

• Actief:  

Ik ga deze pre-orderen, of raden jullie aan om voor de 120GB icm Forza 3 te nemen?

http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=000000000000023154

Deze is die met Forza 3:

http://gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=000000000000023144

Scheelt toch wel 50 euro, kan ik tegen die tijd weer MW2 kopen. 120GB is meer dan voldoende, en vindt zwart gewoon zeer gaaf staan.

Wat ik minder krijg bij die Forza 3 bundel:

- 1 controller i.p.v. 2

Aangezien ik al een witte draadloze controller heb, vindt ik dat niet erg.

Dus ik denk dat het de Forza 3 bundel wordt, en dan op 11 november nog MW2 erbij bestellen. Of hebben jullie nog betere bundels gezien?

Xbox 360 elite = 250 euro (zit hetzelfde bij als bij die bundel van Forza 3)

Forza 3 = (waarschijnlijk) gem. 60 à 65 euro.

Heb je Forza 3 voor 15 euro met deze bundel vindt ik wel prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Bijdragen:  1091
  • Waardering:   7
  • Dagen gewonnen:  2
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

ik zou ook voor de bundel met forza gaan,

ten eerste: omdat hij eerder beschikbaar (niet dat dat veel uitmaakt)

is en ten tweede: hij is 50 euro goedkoper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 7
  • 1.1k
  • 2

En ten derde. Het spel is super gaaf. Heb net me DB9 gekocht :).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4.3k

• Actief:  

Okee :) Dan ga ik die bestellen, nog wel eventjes wachten..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Actief:  

Ik was voor de ps3 gegaan  :P

Heb wel ziek veel zin in Forza 3 en Mw 2  :duivel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 249
  • 5.2k

Dat is alleen omdat je al een xbox 360 hebt? =P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4.3k

• Actief:  

Ik was voor de ps3 gegaan  :P

Geef dan ook argumenten erbij.

Ik kies geen PS3 omdat:

- Duurder dan Xbox 360

- Vindt de kleur wat doffer dan van de Xbox en de PS3 lijkt net op een tosti ijzer.

- Ik toch geen Blu-ray films ga afspelen, en als ik het doe gebruik ik wel mijn laptop/pc ervoor.

- Online gedeelte is misschien wel gratis, alleen bij Microsoft toch wel wat lekkerder en beter geregeld.

- Qua controller maakt het mij niet uit, vindt ze allebei even fijn.

- Vindt dat Xbox leukere exclusieve spellen heeft dan de PS3.

- Dat de PS3 stiller is fijn, maar dat merk ik waarschijnlijk toch niet aangezien ik mijn geluid best hard heb staan. Het is alleen niet fijn als de Xbox echt flink aan het blazen is en je zit midden in een rustig/stil moment tijdens je game.

- WiFi maakt mij niet uit, zit binnenkort toch op zolder en daarnaast staat mijn router dus een kabeltje van 1 meter en ik heb verbinding.

- 120GB of 250GB, vindt het allebei meer dan genoeg, vindt het geen reden om daarvoor een PS3 te nemen in plaats van een Xbox

- Bij het installeren van een spel duurt het bij de PS3 een stuk langer dan bij de Xbox 360 doordat er heel veel data van een blu-ray schijf moet worden overgezet naar de PS3 en Sony heeft dat niet goed geregeld, bij Microsoft is dat in ieder geval beter.

- PS3 heeft zijn voedings blok in de console zitten, dit is beter dan bij de extere voedings blok van Xbox 360.

Ben trouwens geen fan-boy van Microsoft, alleen vindt dat Microsoft het toch wel wat beter heeft geregeld dan bij Sony. Natuurlijk heeft elke console zo zijn voordelen en nadelen, alleen qua voordelen zou ik zelf voor een Xbox gaan, wat ik ook ga doen.

Dus als je ook argumenten/meningen erbij verteld kan je tenminste beetje discussieren over waarom je dat wel of niet vindt, nu heb je er natuurlijk weinig aan ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

- PS3 heeft zijn voedings blok in de console zitten, dit is beter dan bij de extere voedings blok van Xbox 360.

Viel me laatst ook weer op toen ik me xbox wou verplaatsen. Het is net zo groot als een baksteen!

En ik heb net de collectors edition van Forza gepreordert. Er zitten een paar heel lekkere auto's in de collectors edition. Ik zeg een 430 ferrari...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4.3k

• Actief:  

Viel me laatst ook weer op toen ik me xbox wou verplaatsen. Het is net zo groot als een baksteen!

En ik heb net de collectors edition van Forza gepreordert. Er zitten een paar heel lekkere auto's in de collectors edition. Ik zeg een 430 ferrari...

Deze komen er dan bij:

Available to VIP member

* 2009 Aston Martin DBS

* 2009 Chevrolet Corvette ZR1

* 2007 Ferrari 430 Scuderia

* 2007 Lamborghini Gallardo Superleggera

* 2007 Porsche 911 GT3 RS (997)

Collector's Car Pack tuned and painted by Turn 10

* Audi R8 5.2 FSI Quattro

* Acura NSX (Forza Motorsport Cover Car)

* Nissan Fairlady (Forza Motorsport 2 Cover Car)

* Aston Martin DB9 (Forza Motorsport 2 European Cover Car)

* 2008 Dodge Charger Stock Car (with Xbox 360 livery)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Actief:  

dat zeg ik idd omdat ik al een xbox 360 heb  :s

JFK, ik geef je 1 advies, als je een gamertag maakt en je bent van plan om games van Ea online te gaan spelen, zorg erdan voor dat je een account maakt van 18+, anders kan je niet online met EA games! Ook je email adres moet 18+ zijn en je EA account ook  :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 249
  • 5.2k

• Actief:  

Okee bedankt voor de tip. In het begin heb ik wel aangegeven dat alle spellen mogen spellen, alleen hoefde nog geen geboorte datum aan te geven. Gold ga ik aanschaffen als die op zolder komt te staan naast mijn (toekomstige) Full HD 22" scherm van LG (gebeurt rond de kerst)

Maar een Xbox kan gewoon als het goed is verticaal liggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Files 3.8 Nu Beschikbaar voor Download We zijn verheugd om aan te kondigen dat Files 3.8 nu beschikbaar is voor download! Deze nieuwste update van de populaire bestandsbeheerder voor Windows 10 en 11 introduceert een scala aan nieuwe functies die uw gebruikerservaring aanzienlijk zullen verbeteren. Hieronder vindt u een overzicht van de belangrijkste vernieuwingen: Beheer Tags vanuit de Zijbalk U kunt nu eenvoudig tags beheren vanuit de zijbalk. Door met de rechtermuisknop op het taggedeelte te klikken, krijgt u de optie "Beheer tags" te zien. Hier kunt u tags aanmaken, verwijderen of bewerken, wat het organiseren van uw bestanden nog eenvoudiger maakt. Snelle Toegang tot Storage Sense Voor de frequente gebruikers van Storage Sense is er goed nieuws: Files 3.8 maakt het gemakkelijker om toegang te krijgen tot deze functie. U kunt Storage Sense openen via de Command Palette, een aangepaste snelkoppeling toewijzen, of met de rechtermuisknop op een schijf in de zijbalk of op de startpagina klikken. Ondersteuning voor Alternatieve Gegevensstromen Naast het lezen van alternatieve gegevensstromen, stelt Files 3.8 u nu ook in staat om deze te creëren. Met deze functie kunt u extra gegevens aan uw bestanden toevoegen zonder de primaire inhoud te wijzigen. Het aanmaken van alternatieve gegevensstromen is beschikbaar via het contextmenu (standaard uitgeschakeld), de Command Palette of een sneltoets. Nieuwe Acties Files 3.8 bevat nieuwe acties die toegankelijk zijn via de Command Palette of aangepaste sneltoetsen. Tot de nieuwe acties behoren het kopiëren van het pad naar de huidige map, het plakken van items vanuit het klembord als snelkoppelingen en het sluiten van alle tabbladen (Ctrl + Shift + W). Verbeteringen aan Archiveringsinstellingen De aangepaste instellingen voor bestandcompressie worden nu opgeslagen tussen sessies, waardoor uw archiveringsprocessen nog efficiënter worden. Overige Verbeteringen Hieronder vindt u de rest van de changelog: - De privacybeleid-URL is bijgewerkt. - De responsiviteit van de kaarten in de schijfwidget is verbeterd. - Een probleem opgelost waarbij een WSL-prompt soms tijdens het opstarten verscheen. - Een probleem opgelost waarbij het annuleren van slepen en neerzetten de geselecteerde items wist. - Een probleem opgelost waarbij bulk hernoemen de sorteervolgorde niet volgde. - De plaatsing van het contextmenu op de startpagina is gecorrigeerd. U kunt Files downloaden via de Microsoft Store via  deze link De app is ook gratis beschikbaar op de officiële website. We hopen dat u geniet van de nieuwe functies en verbeteringen in Files 3.8 en dat deze update uw bestandsbeheerervaring naar een hoger niveau tilt!

bikerbob

Geplaatst

Probeer eens opnieuw te registreren.
  • Recente prestatie

• aVoid2 heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...