agie Geplaatst April 23, 2008 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/05/08 Status: Offline Actief: December 27, 2017 Delen Geplaatst April 23, 2008 Ik probeer al een hele tijd grabit op te starten, maar is tot nu toe niet gelukt en hoop dat iemand me hiermee kan helpen? Ik heb van payserver[eweka] een loginnaam en wachtwoord gekregen en me aangemeld bij grabit en de servers opgevraagd maar ik krijg steeds de melding dat FTD-server niet te bereiken is. firewall/router geopend maar probleem blijft! Ligt het mischien aan het feit dat KPN-slimabonnement dit niet ondersteunt? Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen voordat de 30 dagen voorbij zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
marcov Geplaatst April 24, 2008 Bijdragen: 1157 Waardering: 9 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Oktober 25, 2013 Delen Geplaatst April 24, 2008 maar ik krijg steeds de melding dat FTD-server niet te bereiken is. firewall/router geopend maar probleem blijft! Ligt het mischien aan het feit dat KPN-slimabonnement dit niet ondersteunt? Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen voordat de 30 dagen voorbij zijn. Dat FTD het niet doet heeft niets met je KPN abbo te maken hoor, maar FTD ligt er gewoon (vaak) uit, probeer www.binsearch.info is, daar kun je ook alles op zien wat ook op FTD staat. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 9 1.2k
agie Geplaatst April 24, 2008 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/05/08 Status: Offline Actief: December 27, 2017 Auteur Delen Geplaatst April 24, 2008 maar ik krijg steeds de melding dat FTD-server niet te bereiken is. firewall/router geopend maar probleem blijft! Ligt het mischien aan het feit dat KPN-slimabonnement dit niet ondersteunt? Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen voordat de 30 dagen voorbij zijn. Dat FTD het niet doet heeft niets met je KPN abbo te maken hoor, maar FTD ligt er gewoon (vaak) uit, probeer www.binsearch.info is, daar kun je ook alles op zien wat ook op FTD staat. Reuze bedankt voor je snelle reactie! Wil het feit dat Binearch zo'n lijst geeft zeggen dat je uit deze zelf een keuze kunt maken? Hoe weet ik wat goed is? Ik heb zelf allt,binariebonlees.nl ,ingetoest volgens de binariehandleiding . Ik ga in ieder geval weer opnieuw proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
agie Geplaatst April 29, 2008 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/05/08 Status: Offline Actief: December 27, 2017 Auteur Delen Geplaatst April 29, 2008 Ik heb intussen mijn probleem met de FTD-server nog niet kunnen oplossen. Heeft iemand nog een suggestie of herkent dit probleem? Agie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
agie Geplaatst Mei 1, 2008 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/05/08 Status: Offline Actief: December 27, 2017 Auteur Delen Geplaatst Mei 1, 2008 Probleem is opgelost! Het probleem lag eigenlijk eenvoudig. Bij het instellen van Grabit had ik vergeten de server in te vullen.dat was alles! bedankt voor jullie ondersteuning . Agie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
marcov Geplaatst Mei 1, 2008 Bijdragen: 1157 Waardering: 9 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Oktober 25, 2013 Delen Geplaatst Mei 1, 2008 Bij het instellen van Grabit had ik vergeten de server in te vullen.dat was alles! Dat heeft helemaal niets met FTD te maken? Je zei dat FTD het niet deed, niet dat Grabit het niet deed? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 9 1.2k
agie Geplaatst Mei 1, 2008 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/05/08 Status: Offline Actief: December 27, 2017 Auteur Delen Geplaatst Mei 1, 2008 Ik in mijn bericht had ik gezegd een probleem met Ftd-en Grabit server te hebben . Sorry voor het het feit dat ik mischien onduidelijk was maar ik ben wat dit betreft nog een beginneling en zag door de bomen het bos niet meer! : Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie