slayer13 Geplaatst April 23, 2008 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/23/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 23, 2008 ik weet dat er al een post is met een serial, maar ik en een vriend spele anno 1701 sunken dragon via hamachi, allebei dezelfde serial, je ziet mijn probleem wel, vraag is, hoe verranderen we 1 van de 2 serials? (deïnstaleren help niet zelfs niet met een reboot dr tusse :S) bij c&c was er een bestandje dat je kon aanpassen, vroeg me af, hier ook bij? kon het iig niet vinden :S help aub EDIT: laat maar, weet al hoe komen alleen een 2e serial tekort, serials.ws geraadpleegd, niets gevonde Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
tim098765 Geplaatst Juni 18, 2008 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/18/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juni 18, 2008 hallo ik heb anno 1701 en 1701 the sunken dragon gekocht allebei engelstalig maar nu heb ik een probeem als ik sunken dragon instaleer vraagt hij om een serial en die staat nergens aangegeven in mijn boekje ook de van de 1701 werkt nie wat kan ik nu doen ? weet iemand een serial nummer van anno 1701 the sunken dragon dank u gr tim Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
kaasbroodje Geplaatst Juni 18, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Juni 18, 2008 tim als je een vraag heb is het de bedoeling dat je een eigen topic aanmaakt zo hou je het forum overzichtelijk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie