Spring naar bijdragen

anno 1701 serial

slayer13

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik weet dat er al een post is met een serial, maar ik en een vriend spele anno 1701 sunken dragon via hamachi, allebei dezelfde serial, je ziet mijn probleem wel, vraag is, hoe verranderen we 1 van de 2 serials? (deïnstaleren help niet zelfs niet met een reboot dr tusse :S)

bij c&c was er een bestandje dat je kon aanpassen, vroeg me af, hier ook bij? kon het iig niet vinden :S

help aub :(

EDIT: laat maar, weet al hoe komen alleen een 2e serial tekort, serials.ws geraadpleegd, niets gevonde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1
  • 1 maand later...
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit

hallo

ik heb anno 1701  en 1701 the sunken dragon gekocht  allebei engelstalig

maar nu heb ik een probeem als ik sunken dragon instaleer vraagt hij om een serial en die staat nergens aangegeven in mijn boekje

ook de van de 1701  werkt nie

wat kan ik nu doen ? weet iemand een serial nummer van anno 1701 the sunken dragon

dank u

gr tim

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

tim als je een vraag heb is het de bedoeling dat je een eigen topic aanmaakt zo hou je het forum overzichtelijk 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...