pimmie Geplaatst April 22, 2008 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/07/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 22, 2008 Ik probeer outlook te synchroniseren met een pda telefoon (HTC TYTN II). Dit lukt wel met het standaard outlook account wat op de pda staat, maar lukt niet met een aangemaakt pop3 account op de pda. Met het standaard outlook account op de pda kan ik geen mails verzenden en ontvangen. Met het pop3 account wel. Hoe kan ik het pop3 outlook account op m'n pc synchroniseren met het pop3 outlook account op de pda, of kan dit soms niet? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Oud-beheerder Duken Geplaatst April 23, 2008 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst April 23, 2008 Ik heb zelf de htc TYTN en sync hem ook met outlook. Dit werkt prima. Daarnaast kan je ook een email account zoals pop3 instellen via "nieuw emailaccount" Maar zijn het dezelfde accounts waar het om gaat met het syncen en binnenhalen van mail? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Erwin. Geplaatst Mei 5, 2008 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Mei 5, 2008 heb je een normale internet verbinding op je pda? dus kun je er ook mee internetten nu? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie