Spring naar bijdragen

Nieuw pc .

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  126
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Belachelijk, zo duur voor een HDD.

Maar die videokaart lijkt me wel de dupe. Volgens mij heeft hij koelribben en kan hij erg warm worden.  :buck:Met de 8800 Serie zit je wel goed als je CoD4 op z'n hoogst wil spelen (1920x*, AA, AF...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 126
  • Reacties 61
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ja ik ben zelf ook opzoek naar een xbox, Ik wil wel die arcade ivm de hdmi aansluiting maar je moet in de toekomst ook een hdtje hebben. Die xbox dingen zijn bizar duur :s

Maar goed, zelf heb ik ook een 8800GT, alle games draaien perfect op high met alles aan. Topper dus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  950
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

ik zit er denk ik aan te denken om een 8800GT kopen , want heel waarschijnlijk is me videokaart kaduuk :-[

Hoe dan ook , Die xbox he , ik denk dat ik een premium neem , ivm de hd die er al op zit van 40gb.

Arcade heb toch helemaal geen hd maar een geheugenstick ? ( ofzo xD )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 950

• Bijdragen:  413
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

het is of 20gb of 120gb.. en ik zou ook voor de premium gaan. want een harde schijf koop je er vroeg of laat toch wel bij , en dan ben je alsnog duurder uit.

en er zit volgens mij bij de arcade versie een 64mb of geheugenkaartje bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 413

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  

Premuim of Pro is de beste optie ;)!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Actief:  

Maar hoe duur is een PRO ? en hoe duur is een Premium ?

En een premium gaat toch best snel kapot?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 950

• Actief:  

We stoppen het gesprek over xboxen hier even en gaan verder in het topic "Wii of Xbox 360?"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  

Ik kan het er ook uitknippen als je dat wilt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Bijdragen:  1157
  • Waardering:   9
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  

Zullen wij maar uitmaken wat hier wel en niet besproken mag worden ;)?

Ok even zonder grappen, nu heb ik je gewoon uitgeluld omdat deze titel _NIETS_ met deze onderwerpen te maken heeft en dan ga je maar even de baas uithangen?

Zeg gewoon iets van: Ja sorry we renamen de titel wel even ofzo... niet laten zien hoeveel "macht" je wel niet hebt.

Edit: ja de eerste pagina wel, maar lol maak dan ander topic aan of rename de titel, dit heeft niets met pc's te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 9
  • 1.2k

• Actief:  

Zullen wij maar uitmaken wat hier wel en niet besproken mag worden ;)?

Ok even zonder grappen, nu heb ik je gewoon uitgeluld omdat deze titel _NIETS_ met deze onderwerpen te maken heeft en dan ga je maar even de baas uithangen?

Zeg gewoon iets van: Ja sorry we renamen de titel wel even ofzo... niet laten zien hoeveel "macht" je wel niet hebt.

Edit: ja de eerste pagina wel, maar lol maak dan ander topic aan of rename de titel, dit heeft niets met pc's te maken.

Mensen kunnen moeilijk doen..  :-[

Listen, dit topic gaat over een "Nieuwe PC". Er wordt gezegt dat een PC zo snel verouderd, dus het zou slimmer zijn om een Console te kopen. Als iemand dan wat vraagjes over een console heeft, geen probleem dat kan hij gewoon in dit topic doen.

Ga je heel ver offtopic, verwijs ik liever naar het "Xbox 360 of Wii" topic, daar kan je dan mooi vragen over de Xbox 360 gaan stellen.

Zodoende, mocht je het er niet mee eens zijn stuur een PM zou ik zeggen ;)

Ohja, nog wat: Jij bent ui 1989 en je hebt het over "uitgeluld"? Sorry hoor, dat gebruik ik sinds groep 6 ongeveer al niet meer. En over dat macht, wat loop je daar nou weer over te ijlen?

Lees het stuk hierboven nog maar door en je snapt het..

En nu gaan we het weer over nieuwe pc's hebben. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Actief:  

Wt een gezeur xD We hebben het gwn over een xbox mag dat niet Veldscholte?

Mja er mag hier denk ik wel een slotje op ivm ik eerder een xbox 360 pro ga kopen ! :)

Oeps nu begin ik weer over ene xbox.. :-[ ::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 950

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  

We hebben een computertopic in het sticky en er zweeft ergens ook nog een WII of XboX topic. Slotje dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Files 3.8 Nu Beschikbaar voor Download We zijn verheugd om aan te kondigen dat Files 3.8 nu beschikbaar is voor download! Deze nieuwste update van de populaire bestandsbeheerder voor Windows 10 en 11 introduceert een scala aan nieuwe functies die uw gebruikerservaring aanzienlijk zullen verbeteren. Hieronder vindt u een overzicht van de belangrijkste vernieuwingen: Beheer Tags vanuit de Zijbalk U kunt nu eenvoudig tags beheren vanuit de zijbalk. Door met de rechtermuisknop op het taggedeelte te klikken, krijgt u de optie "Beheer tags" te zien. Hier kunt u tags aanmaken, verwijderen of bewerken, wat het organiseren van uw bestanden nog eenvoudiger maakt. Snelle Toegang tot Storage Sense Voor de frequente gebruikers van Storage Sense is er goed nieuws: Files 3.8 maakt het gemakkelijker om toegang te krijgen tot deze functie. U kunt Storage Sense openen via de Command Palette, een aangepaste snelkoppeling toewijzen, of met de rechtermuisknop op een schijf in de zijbalk of op de startpagina klikken. Ondersteuning voor Alternatieve Gegevensstromen Naast het lezen van alternatieve gegevensstromen, stelt Files 3.8 u nu ook in staat om deze te creëren. Met deze functie kunt u extra gegevens aan uw bestanden toevoegen zonder de primaire inhoud te wijzigen. Het aanmaken van alternatieve gegevensstromen is beschikbaar via het contextmenu (standaard uitgeschakeld), de Command Palette of een sneltoets. Nieuwe Acties Files 3.8 bevat nieuwe acties die toegankelijk zijn via de Command Palette of aangepaste sneltoetsen. Tot de nieuwe acties behoren het kopiëren van het pad naar de huidige map, het plakken van items vanuit het klembord als snelkoppelingen en het sluiten van alle tabbladen (Ctrl + Shift + W). Verbeteringen aan Archiveringsinstellingen De aangepaste instellingen voor bestandcompressie worden nu opgeslagen tussen sessies, waardoor uw archiveringsprocessen nog efficiënter worden. Overige Verbeteringen Hieronder vindt u de rest van de changelog: - De privacybeleid-URL is bijgewerkt. - De responsiviteit van de kaarten in de schijfwidget is verbeterd. - Een probleem opgelost waarbij een WSL-prompt soms tijdens het opstarten verscheen. - Een probleem opgelost waarbij het annuleren van slepen en neerzetten de geselecteerde items wist. - Een probleem opgelost waarbij bulk hernoemen de sorteervolgorde niet volgde. - De plaatsing van het contextmenu op de startpagina is gecorrigeerd. U kunt Files downloaden via de Microsoft Store via  deze link De app is ook gratis beschikbaar op de officiële website. We hopen dat u geniet van de nieuwe functies en verbeteringen in Files 3.8 en dat deze update uw bestandsbeheerervaring naar een hoger niveau tilt!

bikerbob

Geplaatst

Probeer eens opnieuw te registreren.
  • Recente prestatie

• ajeew heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...