jep123 Geplaatst April 22, 2008 Bijdragen: 36 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/21/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 22, 2008 Hallo ik heb een vraag mijn Swap Magic 3.6 dvd doet het niet meer de achterkant is ineens veel lichter geworden vergeleken met de cd maar er zitten nouwelijks krassen op nou wou ik vragen is het mogelijk om Swap Magic te downloaden en dan via de cd te starten maar waar kan ik zon kleine vinden kunnen jullie mij helpen ?????? Groeten Jep123 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 36
Erwin. Geplaatst Mei 7, 2008 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Mei 7, 2008 swap magic cd's kun je niet downloaden nou ja wel downloaden maar niet branden. deze worden namelijk geperst en ik neem aan dat jij dat niet kan thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie