Gast bpower Geplaatst December 9, 2005 Delen Geplaatst December 9, 2005 wou een dvd van de bib kopieren met clonedvd en anydvd die anydvd zou ik nodig hebben voor de beveiliging te omzeilen maar door die programma\'s blockeert mijn dvd lezer? als ik die programma\'s der terug afzwier werkt hij teurg perfect wat moet ik doen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast BoboRickyNL Geplaatst December 29, 2005 Delen Geplaatst December 29, 2005 En als je hem nu probeert te branden met Alcohol 120% Daar moet het mee lukken, en anders moet je even het programma DVD decrypter gebruiken, dan kun je de film rippen op je HD en dan branden met je favo. brand programma.... Het programma moet natuurlijk wel MPEG2 aan kunnen... Anders kun je nog geen DVD\'s branden.. Greetzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie