Gast demama Geplaatst December 9, 2005 Delen Geplaatst December 9, 2005 hallo allemaal ik heb uit een nieuwsgroep Fifa2006 gedownload.het bestand dat ik nu heb is 2,45 Gb groot en heeft slt-fp.iso als naam.wat moet ik nu verder doen(svp niet te moeilijk want ik ben een beginner).alvast hartelijk bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Kenny Geplaatst December 23, 2005 Delen Geplaatst December 23, 2005 de iso op dvd branden? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Clausje72 Geplaatst December 24, 2005 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 24, 2005 Je kan hem op cd branden met nero burning rom en dan je xboc om laten bouwen en dn fifa spelen;) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie