Gast Droogstoppel Geplaatst December 9, 2005 Delen Geplaatst December 9, 2005 Hallo, Ik heb al vaker geprobeert om te downloaden met torrent programmatjes maar het is mij nog nooit goed gelukt. Ik gebruik nu de ABC-client die opzich wel goed werkt maar de snelheid is (zoals ik wel meer zie op dit forum )het probleem. Ik heb het mijzelf eerst zo makkelijk mogelijk gemaakt om ff te kijken of de snelheid omhoog ging als ik mijn router en mijn firewall uitzetten, helaas had dat weinig/geen invloed... De tutorials op www.portforward heb ik doorgenomen maar het wilt niet echt lukken. Ik heb een thomson speedtouch 510 en mijn adsl is van xs4all: het basic abo. verder heb ik gewoon windows xp (home). Ik hoop dat iemand mij verder opweg kan helpen! thnx Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst December 9, 2005 Delen Geplaatst December 9, 2005 Niet alleen een firewall/router heeft effect op je download snelheid, het aantal peers is een veel belangrijkere factor. Een tip voor je is om je regitreren op een closed community site, hier zijn de download snelheden altijd lekker hoog (veel peers). Hier staat natuurlijk wel een prijs tegenover: je zal ook moeten uploaden, maar dit is voor weinig mensen een probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Droogstoppel Geplaatst December 9, 2005 Delen Geplaatst December 9, 2005 Ik ben nu dus nfs most wanted black edtion aan het downloaden en bij torrentspy was ie nog wel \'healthy\' maar mijn snelheid is echt 10 tot 30 kb/s.... Dat is dus normaal? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst December 9, 2005 Delen Geplaatst December 9, 2005 Dat hangt dus van het aantal peers en nog een paar dingen af... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie