fctje Geplaatst April 17, 2008 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 17, 2008 ik heb sindskort een macbook en heb gelijk een spel gedownload alles ging goed tot het uitpakken normaal in windows makkelijk met alcohol120% maar die is er niet voor de mac, dus wie weet hoe ik dit moet doen in normale taal graag :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Robin Geplaatst April 17, 2008 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst April 17, 2008 Dan zal je spellen voor de mac moeten gaan downloaden ! Daar is alleen niet zoveel voor te krijgen. Of je zou Windows in een soort van 2de venster moeten draaien, maar hoe dat weerkt weet ik ook niet precies. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
fctje Geplaatst April 17, 2008 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 17, 2008 maar dit is voor de mac alleen zou je deze bestanden dus gewoon uit kunnen pakken op de mac via een leuk systeem maar hoe? geen idee Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Piet Hein Geplaatst April 17, 2008 Bijdragen: 1027 Waardering: 2 Prestatiepunten: 359 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/17/08 Status: Offline Actief: Juni 22, 2023 Leeftijd: 38 Delen Geplaatst April 17, 2008 als het goed staat hier een progie voor de mac maar ik kan het niet met zeker heid zeggen omdat ik geen mac heb. http://www.projectomega.org/subcat.php?lg=en&php=products_firestarter Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 1k
fctje Geplaatst April 17, 2008 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 17, 2008 nee, als ik hem download is het een .php bestand dat is een internet bestand volgensmij iniedergeval doet hij het niet :'( Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Piet Hein Geplaatst April 17, 2008 Bijdragen: 1027 Waardering: 2 Prestatiepunten: 359 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/17/08 Status: Offline Actief: Juni 22, 2023 Leeftijd: 38 Delen Geplaatst April 17, 2008 Een .IMG bestand kun je toch hetzelfde behandelen als een .DMG bestand? Een MDF-bestand... als ik me niet vergis zou het moeten werken als je de extensie "mdf" verandert naar "iso". Wat ook mogelijk is, is het MDF-bestand gewoon op Roxio Toast te gooien (dat is een brandprogramma voor de Mac ). als je dat doet raad ik wel aan om eerst een kopie van het bestand te maken. Ik weet zelf ook niet wat er dan gebeurt ik kwam dit tegen op het http://macfreak.org/cgi-bin/forums/topic.cgi?forum=3&topic=14608 en ik hoop voor je dat het werkt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 1k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie