orselen Geplaatst April 16, 2008 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/16/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 16, 2008 Hallo allemaal Ik ben een echte beginner met downloaden uit nieuwsgroepen. het (lange)verhaal Het lukt me om een film uit een nieuwsgroep te downloaden alleen het branden lukt niet als alles binnen is heb ik uiteindelijk een map met bv 85 winrar bestanden van 46 mb en wat par 2 bestanden die ik niet kan openen want als ik die aanklik dan zegt hij kan het bestand niet openen het bestand heeft ook geen icoon van quick par ofzo dus wat heb ik gedaan de gehele map met 'par 2' en win rar bestanden met winrar geopend in een nieuwe map toen kreeg ik uiteindelijk de benodigde video_ts om op een dvd te branden en dat lukt ook alleen krijg ik elke keer een film met haperingen mijn vraag wat gaat er nu verkeerd het zal vast heel dom zijn !maar ik ben blij met degene die me hiermee uit de brand kan helpen!! THANX gr Roland Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
marcov Geplaatst April 16, 2008 Bijdragen: 1157 Waardering: 9 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Oktober 25, 2013 Delen Geplaatst April 16, 2008 Je mag wel leren niet aan een stuk door te typen, hou het overzichterlijk zodat het leuk blijft om te lezen Heb je de rarretje m.b.v. quickpar wel waarnodig hersteld? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 9 1.2k
kaasbroodje Geplaatst April 16, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst April 16, 2008 als je film hapert heb je te snel gebrand probeer het eens met een snelheid van 2x of 4x Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie