Gast edsel Geplaatst April 16, 2008 Delen Geplaatst April 16, 2008 hallo ik heb vorig jaar mijn trouw foto's op dvd gebrand met nero vision en dus gekozen voor diavoorstelling te maken met muziekje er onder enz. maar nou willen mensen graag van die dvd foto's bestellen maar ik krijg de foto's er niet meer af kan de dvd wel weer openen in nero maar krijg dan niet alle foto's 1 voor 1 te zien weet iemand een oplossing voor dit probleem alvast bedankt greetz ed Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
marcov Geplaatst April 16, 2008 Bijdragen: 1157 Waardering: 9 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Oktober 25, 2013 Delen Geplaatst April 16, 2008 Kun je de DVD zeg maar niet gewoon openen via Deze computer? En vervolgens de foto's gewoon kopieren naar uw hardeschijf? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 9 1.2k
Gast edsel Geplaatst April 16, 2008 Delen Geplaatst April 16, 2008 nee want het zijn vob bestanden geworden heb al een paar prog's gevonden maar krijg ze nog niet gedeeld Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie