Spring naar bijdragen

Alt.Binz lukt het nu wel of niet om te downloaden?

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

zojuist Alt.Biz geinstalleerd. Alles lijkt goed te gaan. Ik kan connecten met mijn newsserver (van @home) etc. NZB file ingevoerd en vervolgens gaat het links onder in beeld flink knipperen. Volgens mij staat er steeds connecting en downloading maar dan ontzettend snel na elkaar. De teller van de filetjes blijft echter op 0% staan. Iemand enig idee?

groet

Henk

Ik heb het gevonden. Zo ben je uren bezig en dan is het weer heel simpel. Ik zag in het log foutcode 480 en via google kwam ik in 1 van jullie andere topics uit. Moest dus mijn username en wachtwoord nog invullen bij de server.

Opgelost!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25038
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Super! Bedankt ook voor het melden van de oplossing. Closed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...