henk01 Geplaatst April 14, 2008 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/14/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 14, 2008 zojuist Alt.Biz geinstalleerd. Alles lijkt goed te gaan. Ik kan connecten met mijn newsserver (van @home) etc. NZB file ingevoerd en vervolgens gaat het links onder in beeld flink knipperen. Volgens mij staat er steeds connecting en downloading maar dan ontzettend snel na elkaar. De teller van de filetjes blijft echter op 0% staan. Iemand enig idee? groet Henk Ik heb het gevonden. Zo ben je uren bezig en dan is het weer heel simpel. Ik zag in het log foutcode 480 en via google kwam ik in 1 van jullie andere topics uit. Moest dus mijn username en wachtwoord nog invullen bij de server. Opgelost! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Oud-beheerder Duken Geplaatst April 15, 2008 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst April 15, 2008 Super! Bedankt ook voor het melden van de oplossing. Closed Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie